Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hvordan har dere? Må spørre dere erfarne damer. Tenkte jeg skulle ha en sånn snøggel til høsten nå, og en tykkere til vinteren? Noen erfaringer å dele med en uerfaren?
lenej :o) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 vel, eg sverge da til fleecepose, altså, en snøggel, egntlig hele året, på de vame dagene da. når det er kaldt, så har eg voksien. mange klage på voksien, for den er klumpete, men eg like den. går fint plass i simo-bulldoser-vogna min :)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Har Voksi Aktiv 0-6 til høst-vinter-vår, og har sydd sommerteppe i et gammeldags voksi-trekk til sommerbruk. Dette sommerteppet er sydd sammen av to lag fleece, fungerer supert.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Så fleece er tingen da? Skal nok kjøpe voksi, har vi bestemt oss litt for. Men er ikke noe flink å sy selv, så må finne sånn. Selger de snøggler å voksi i barneutstyrs-butikker?
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jeg kjøpte Voksien vår direkte fra produsent; Ullkorga. Snøggler vet jeg ikke en gang hva er......
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Vi skal bruke skinnpose i sportsvogna til høsten. Til våren bytter vi til en myyyk fleecepose som min søster har sydd til vogna
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Hihi...her går det også i fleecepose og voksi!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Å! De var fine. Var en mail der man kunne skrive til, må høre om de. Noen som har sånne her? Var ikke så dyre, trodde jeg måtte over 1000kr!
Kamomille Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 vi har kun voksi. bruker den med vinterdyne på høst og vinteren og med sommerdyne om våren og sommeren
lenej :o) Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Ja, dem to posene er herlige! du likte den altså? flotte greier! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå