Gå til innhold

Har de salg på bilstoler noen plass nå??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei kjøpe bilstol her om dagen...var på babyhuset i haugesund vet ikke hvor andre plasser de har det men...

stolen kosta 1600. med base så veldig billig,men tok den pga dama anbefalte den :)den het akta craco... 0-13 kg..

Skrevet

Fru Lyng har Maxi-Cosi Cabriofix til 1299 kr :)

Skrevet

Mener babyshop har fastpris på bilseter 0-13kg ( husker ikke merket men det er et av de kjente..) til 1000kr!!

Skrevet

men uten base det vel?....men kan jo få enda billigere hvis en ikke vil ha base...for den koster jo ofte mere en sjølve stolen.

Skrevet

maxi cosi sete koster ca 1000 fast...

Skrevet

uten base ja, men MÅ man ha det? har egentlig lurt litt på om jeg skal kjøpe med eller uten...

Har de ikke babyshop i Tr.heim?

Skrevet

nei må ikke ha det,men er jo veldig enkelt å ta ut å inn da..+ mangen av testene de tar er med base..feks maxi cosi sin kom godt ut me base men ikke så bra uten...

Skrevet

man må ikke ha base på maxi cosi, men dersom man får de på butikken til å demonstrere hvordan setet er uten base i forhold til med, så tror jeg de fleste hadde bestemt seg for å ha med base!=)

Skrevet

hvilke butikker har de da??er jo for det meste de samme merkene de har rundtom da.

Skrevet

Synd at du bor i tr.heim Stera skal ha lagersalg i midten av august, de ligger på alnabru i oslo der betalte jeg 750,- for acta craco... 0-13 kg med base....

Skrevet

*iler*hehe ser for meg det ja:)

Hehe med 14 dager til termin og løpe til Oslo:)haha

Skrevet

bare for å nevne det så har vi IKKE base å det er ikke noe problem. Enkelt å raskt å montere :-)

Skrevet

Vi hadde ikke base sist vi heller, overlevde uten det vi å:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...