Mammapudding Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Skal på UL i løpet av denne uka for å sjekke om baby fortsatt ligger i tverrleie. Har forstått det slik at man ikke ser så mye siden baby er så stor? Men tror dere de ser kjønn?
Krøllefrøken Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jeg hadde en ekstra UL på fredag, da var jeg 34 + 1. Jeg spurte ikke etter kjönn, men har fått beskjed 2 ganger tidligere at det er gutt.. og jeg synes jeg så det nå også. kommer vel litt an på hvordan babyen ligger kanskje..
Anquor Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 eg fekk ul på laurdag, då var eg 35+3 og ho såg klart og tydeleg kjønnet, viste og tydeleg kjønnsleppene og sa at det ikkje var tvil om at det blir ei jente men det kjem litt ann på korleis barnet ligg i magen.... vi fekk heile ansiktet på skjermen....men elles så vart det ei arm her og ein fot der...
MomInUSA Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Var paa UL i uke 33/34 - kunne se masse, med forklaring da.... Om de kan se kjoenn er avhengig av hvordan babyen ligger. Fikk beskjed om at der er mye vanskeligere aa see kjoenn saa sent, og at den tidligere UL er mye sikrere med hensyn til kjoenn. Men hos meg saa han det klart. han som tok UL tok seg ekstra tid og viste oss masse - alle indre organer, hovedpulsaaren, venene, oyet som beveget seg, haar (utrolig nok), kjoenn, aarene i navlestrengen etc. Helt utrolig hva de kan se paa UL altsaa. Sist svangerskap var jeg paa UL i uke 37/38 og vi fikk ikke sett noe - saa ble veldig positivt overrasket over alt man kunne se. Sikkert litt avhengig av hvor mye tid de tar paa UL og om de begrenser det til aa se etter om baby er i tverrleie.... Lykke til!!! Haaper du faar en fin opplevelse!!! :-)
Mammapudding Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Takk for svar jenter:) De skal jo i utgangpunktet bare se etter hvordan baby ligger, men skal spørre pent om de kan se hva slags kjønn det blir:) På ordinær UL lå babyen med beina i kryss så det var umulig å se, og vi er å spent på om det er gutt eller jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå