Krokka og prinsessa Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Ikke hos meg i alle fall. Magen strammer seg skikkelig, og får rar form. Men det gjør ikke vondt. Jordmoren sa at dersom det gjorde vondt skulle jeg ringe henne.
Småbarnstreff Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Vanligvis ikke, men på slutten blir de så sterke at jeg for problemer med å gå feks. De kynnerne jeg har i dag er vel ikke akkurat vonde, men ganske ubehagelige, selv om jeg bare ligger her. Men jeg har ikke tenkt at jeg bør ringe føden...
MomInUSA Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Ikke vonde, men kan bli ubehagelige til tider :-)
@nne p@ l@nne Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Ja mine kynnere er vonde, og har fått bekreftet på føden at mine sammentrekninger kun er kynnere, og at mange sliter med at de er vonde. Fikk tips om å ta magnesium (reseptfritt på apoteket) for å minske aktiviteten. Er i uke 34 :-)
Mizz-Lene Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Mine kan ikke beskrives som direkte vonde, men heller som ubehaglige. Det er såpass at jeg må stoppe opp å vente på at de skal gå over. Hvis jeg fortsetter, fortsetter også kynnerene. Magen strammer seg og blir hard.
oktoberjentene;) Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 nei mine er ikke vonde.... men jeg har ikke så mye av det heller... har faktisk dabbet av =/ hm... men magen er konstant hard hvis jeg går rundt.. å det sprenger å presser fælt... men kjenner ikke om det er bebi som presser magen ut eller om det er kynnere.. hehe
elfmade Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Mine er vonde! Det skjärer nede i magen og jeg må sette/legge meg ned mens de holder på. Hadde aldri vonde kynnere sist, da ble bare magen hard også kilte det litt sån halv-ubehagelig i magen. Men dette har holdt på i over en uke og blir bare värre og värre.. Og hadde det värt rier så hadde jo babyen kommet så det må bare väre kynnere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå