Gå til innhold

Yoho, bleia er på vei av!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har han skjønt det, det er deilig å slippe bleia! Begynte plutselig her på torsdag. Han har vært tørr på natta i mange uker, men jeg har ikke kunnet ta av bleia fordi han tisset med det samme han våknet.(les: jeg gadd ikke). Tosdag morgen skulle han plutselig tisse på do og storesøster på 6 1/2 skulle hjelpe, og jammen tisset han masse. Storesøster tok på bleie igjen , men etter en halv time skulle han jammen på do igjen,og tisset! Da fant vi frem trusene! Endel uhell har det jo blitt, og vi bruker bleie ute og når vi er av gårde, for sier han at han må tisse, må det skje i løpet av sekunder. Nå har vi fått litt hjelp av vannkoppene(som har herjet her i huset i seks uker nå....) for det svir når han tisser i bleia. Og i kveld bæsjet han på do også! DEILIG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Hvor gammel er han? Vi har begynt å streve med dotrening her også, og han blir 4 om noen måneder ...

Skrevet

Han er 3 år og 5 mnd! Tror at den store motivasjonen nå er at det er en stor lastebil med dumper som står og venter på han i lekebutikken:-) Var innom her om dagen, og da ville han gjerne ha den. Jeg sa at når han hadde slutta med bleia skulle vi dra og kjøpe den. Så hver gang han har vært på do med resultat sier han: Nå drar vi og kjøper lastebilen! Men han får i allefall ha en uke uten bleie før jeg gjør det! Imorges fortet han seg å bæsje i bleia før jeg fikk den av:-)

Skrevet

Har faktisk hatt framskritt her også, det kom en klatt bæsj i potta i går. Så her går det også mot premie. Håper motivasjonen er på plass og at vi gå i gang med nytt barnehageår uten bleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...