Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 jeg holder på å dø asså....det er såååå varmt....natta er jo verst...flere som plages`?
Beibi82 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Hvilken varme..?? Håper forøvrig den holder seg borte
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 hehe....like før jeg setter meg i bilen å kommer nedover jeg også
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 stygt å si det..men jeg sitter her å håper på regn jeg kommer det regn skal jeg ut i hagen å sitte å regne ned hehe
Raych Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Jeg koser meg i varmen jeg:) Sitter ute på verandaen til langt på kveld, leser bok etc:) Koser oss med levende lys, god mat og sitter bare og prater. Natten går fint. Har aircondition så temperaturen på soverommet er behagelig sval. Jeg har alltid elsket varme ettersom jeg er en skikkelig frossenpinn, så nå nyter jeg det bare.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 åå...det hørtes godt u t da:) vil og ha svalt og godt soverom ....
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Et bra tips i varmen. Hell litt vann i bunnen på en flaske, og legg i fryseren over natten. Fyll med vann dagen etter, og du har kaldt godt drikke leenge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå