Gå til innhold

hvordan overlever dere varmen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg holder på å dø asså....det er såååå varmt....natta er jo verst...flere som plages`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder meg på Østlandet.-)

Skrevet

Hvilken varme..?? Håper forøvrig den holder seg borte :P

Skrevet

hehe....like før jeg setter meg i bilen å kommer nedover jeg også :)

Skrevet

stygt å si det..men jeg sitter her å håper på regn jeg :) kommer det regn skal jeg ut i hagen å sitte å regne ned hehe

Skrevet

Jeg koser meg i varmen jeg:) Sitter ute på verandaen til langt på kveld, leser bok etc:) Koser oss med levende lys, god mat og sitter bare og prater.

 

Natten går fint. Har aircondition så temperaturen på soverommet er behagelig sval.

 

Jeg har alltid elsket varme ettersom jeg er en skikkelig frossenpinn, så nå nyter jeg det bare.

Skrevet

åå...det hørtes godt u t da:)

vil og ha svalt og godt soverom ....

Skrevet

Et bra tips i varmen.

 

Hell litt vann i bunnen på en flaske, og legg i fryseren over natten.

Fyll med vann dagen etter, og du har kaldt godt drikke leenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...