Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Leter etter slike bokser med store duplo klosser i. Noen som vet hva jeg mener? Har lett på lekebutikken her men de har aldri inne:(
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Tenkte bare jeg skulle si at sparkjøp og europris også selger slike hvis du har slike butikker i nærheten
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Det tenkte jeg ikke på Da skal skal jeg se der i morgen:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Hvis ikke du får tak i det, så kan jeg lett forklare deg grunnen. Dette er ikke noe som ligger inne på sortimentet men er noe butikkene stadig kan få tilbud om å kjøpe av lego norge. Da leverings situasjonen for lego er veldig vanskelig for tiden (altfor stor etterspørsel etter lego, i forhold til hvor fort de klarer å produsere og levere... dette er bl.a fordi lego star wars har blitt større enn forventet), gjør det at man også kan være litt forsiktig med bestillingen av slike spann. De store supermarkedene som har disse spannene har ofte kjøpt inn så store kvantum at det ikke er noe problem for dem å få varene levert, men små butikker som også skal ta hensyn til andre lego artikler og ikke minst andre varer kan avvente å bestille da de ikke vet om de får varene levert!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 åh ja men da vet jeg det:) Greit å vite da jeg trodde de ikke produserte de lengre. Kanskje noen her vil selge noen som ungene deres har vokst ifra?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Det er alltid duplo på finn.no :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå