Gå til innhold

Hvor skal babyen sove på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst å kjøpe en vogge, men orker ikke en med masse dill. Må ha et sted som er babyens slik at storesøster ikke slenger seg oppå og herjer... Og siden jeg bor i 3.etasje uten heis er det uaktuelt å dra opp vogna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har en vugge hu skal sove i på dagen

Skrevet

Her skal vi ha en reiseseng i stua :o)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Mulig vi setter opp en krok til leander vugga i stua.

Og så kommer vi til å bruke bæresjalet mye håper vi :)

Skrevet

I utgangspunktet i vogna, men vi kommer også til å ha vugge på stua:)

Skrevet

Gutten min sover mest i senga si og noen ganger i vogna.

Skrevet

Vugge i stua her

Skrevet

Vi kommer til å bruke lekegrinda, senga og vogn (ute på verandaen).

Tenkte jeg skulle lage ett lite "rede" til den lille i lekegrinda i begynnelsen, da vi må ha en plass vi kan legge babyen uten at hunden vår hopper opp og skal ligge i lag med. (heldigvis en liten hund, som ikke når opp over lekegrinda, men samtidig ikke kommer seg igjennom sprinklene) :D

Skrevet

I sin seng på eget rom.

Skrevet

Her blir det leander vugge med stativ på stua, og sprinkelseng og krok til vugga på soverommet

Skrevet

Vugge i stua eller i vogna ute..

Skrevet

Tar med bagen på vogna opp på stua + i senga si.

Skrevet

min ligger i vognbagen på stua, funker kjempefint:)

Skrevet

Har stokke sleepi seng med hjul som kan trilles rundt i huset. Må jo gå an å sette hjul på andre senger også, slik at de blir lette å flytte med seg!?

Skrevet

Vi har kjøpt en brukt stokke mini som vi skal ha stående i stua, veldig fornøyd med det:) Så har vi en stokke sleepi til soverommet. Kanskje litt smør på flesk, men minien fikk vi så billig at det var bare å slå til. Anbefaler virkelig å lete etter slike ting på finn.no. Vugger blir jo ikke brukt lengre enn et halvt år sånn ca, så da er det masse pent brukt å finne. Vår er iallefall strøken, og til en billigere penge enn de fleste andre vugger.

Skrevet

Babyen skal enten sove i hengekøye/krybbe eller i bæresjal på dagen. vill ikke legge ham i senge på dagen, for katta kan komme og legge seg oppå ungen, og det er jo ikke bra...

Skrevet

vi ska bruke vogga så ho kan såve i om dagen å senga på natta.. men viss eg skal gjøre husarbeid, så blir nok senga brukt... men vogga passer ikke så lenge, vokser snart ut av den, så blir det nok senga om dagen også..

Skrevet

Har lyst til å prøve å gjøre forskjell på dag og natt, så skal prøve å holde gullklumpen unna sengen på soverommet på dagtid. Vi har vugge i stua, også satser jeg på at gullet kan sove i vognen sin også.

Skrevet

satser og en del på vogna :) kommer til å gå turer om dagen, å då sovner jo babyen, så tar eg bare beggen med opp i stua..

Skrevet

Hva med sånn Leander-vugge hengende i taket slik at storesøster ikke rekker opp?

Skrevet

Vi kommer bare til å bruke vognbagen i stua eller la ham sove ute i vogna på dagen. Vil også prøve å skille mellom natt og dag, så senga på vårt soverom skal bare brukes om natta...

Skrevet

Vi har korg som er går i arv fra min side som skal brukes i stua på dagtid, og så kommer jeg til å prøve å la lille gull sove i vogn ute på terassen i tillegg.. har også lyst til å prøve å skille mellom natt og dag, så vi har sprinkelseng på soverommet vårt til den lille om natten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...