MissAntrop Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hei, Var inne og tittet på hjemmesiden din - kjempeflott side og Emilie er bare nydelig!! Jeg så du hadde et bilde av henne med en body hvor det stod: Familiens Sjarmtroll på. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i den? Den var så fiiin
silhah og emilie Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 hei så koselig:) vi kjøpte den på exit men det er ganske lenge siden da:)
MissAntrop Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Åhh.... Da finner jeg den vel neppe der, men jeg skal nå sjekke for sikkerhetsskyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå