Krysia Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Nå er det mindre enn to uker igjen til termin, og jeg har blitt et matvrak! Tenker på mat hele tida jeg. Og har aller mest lyst på boller, is og andre søte ting... Huff! Det jeg lurer på er: Hvor mye spiller mitt kosthold inn på babyens fødselsvekt nå de siste ukene? Noen som vet noe om det? Hun får bli så stor hun vil, men vil jo ikke fete henne opp med tåpelige mengder usunn mat heller!
oktoberjentene;) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 uff.. jeg har det akkurat som deg å lurer på de samme spørsmålene.. hehe.... har plutselig fått et enormt søtsug nå.. har 2 uker igjen jeg også...... har spist masse frukt i flere mnd nå.. men plutselig frister det ikke mer.. bare sjokolade og usunnheter =(
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 etter det jeg har hørt tar barnet bare til seg den næringen det trenger, så det er vel greit å unne seg litt søtt også. men det er jo ikke bra å bare spise søtsaker selvfølgelig, men litt gjør nok ingen skade.
Krysia Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 ... det har gått så langt at jeg nå er storfornøyd etter to dager uten noe søtt! Huff og huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå