Gå til innhold

Billige Pampers-bleier på REMA


monlimamma til 3 vakre jenter

Anbefalte innlegg

Bare et lite tips: Pampers nr.1, 2 og 3 (de gule og grønne pakkene) koster bare 20,- pr. pakke på REMA1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tenkte jeg også, helt tiul vi tilfeldigvis fant ut at de hadde 20-kronersbleier fra Libreo på Kiwi. Hurra for konkurranse på bleiemarkedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oy er det sant? er det bare et tilbud de hadde en uke eller?

jeg jobber på coop og handler som regel bare der, men om vi kan kjøpe bleier på rema og kiwi for 20 kr, handler jeg de der.for her går det unna på bleier.

jeg bruker både pampers og libero jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg brukte Libero, men når jeg ble tipset om dette måtte jeg bare kjøpe.. Ei krone her og ei krone der vet dere.. Jeg kommer til å fortsette med pampers altså, føler jenta beveger seg mye bedre i de da de er mykere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi også gått over til Pampers, men de nr.3(?) som vi bruker, var like dyre som vanlige.. Men myye bedre enn Libero faktisk:) Så myke og bedre passform..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

4-6 kg eller hva det nå er.. det var den største størrelsen som var på tilbud.. vi rekker nok ikke bruke mer enn en pakke :/

 

Vi handler uansett for det meste på prix og der er det 10kr rabatt på bleier når man har medlemskort.. (evt Spar hvor det er sånn hver 4. gratis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ok. Menne.... Når du er medlem på prix.. Får du avslag med én gang, eller blir det bonuspoeng på slutten av året som du kan handle for?

 

Selv handler vi på Kiwi. Hver 4. pk gratis. Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...