Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 er sååå avhengig av meg. Gråter så fort jeg blir borte. Jeg prøver å ha henne litt hos min mor hvis jeg skal en rask tur på butikken... eller min mann har henne... Men hun gråter og gråter.. ideer til oss her???
loppelaura Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 det er helt naturlig, hun er jo veldig lita da. Ta henne med deg overalt, og prøv heller å handle, o.l når hun sover, vet det er vanskelig,men har hatt ei tulle som var slik selv og det beste for henne var faktisk å være med meg hele tiden til hun var ca et år, da begynnte hun å syns det var greit at jeg var vekke noen timer. Nå er hun3,5 år å ennå kan hun bli utrolig lei seg bare når jeg er borte en halv time.... Men de elsker oss jo og vi dem:-) :-)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Er jo ikke store jenta det:) Tror nok du må bare la henne være alene med pappan så han også får vent seg på å ha henne alene, bare at du f.eks går på soverommet så de blir alene...
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 Neida. Hun er ikke så stor. Så det er naturlig. Det vet jeg jo. Men det å reise bort i ca 30 min, burde jo være mulig da. Pappaen har henne så fort han har mulighet. Sånn at jeg kan gå i kjelleren og vaske tøy..osv.. Så det blir nok bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå