Askepott 3 barnsmor Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Vi hadde jo så mange treff før ,mest i Oslo men hva med å ha et i Ski? Noen som blir med?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 jeg ville blitt med i ski.. er lettere for meg å komme meg dit enn til oslo. bedre med parkering osv. også.......
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Jeg blir igså med på treff i ski:) enkelt å komme seg dit med bil:) Noen dager som passer bra??
Askepott 3 barnsmor Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Koslig at dere vil bli med, jeg kan egentlig alle dager jeg, hva med fred 13 eller man 16?Hvilken tid passer best?11.00?
Askepott 3 barnsmor Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Bare kom med forslag hvis det ikke passer, hadde vært veldig fint om vi kunne funnet et sted som har lekerom men tror ikke de har det noen steder på senteret bortsett fra Mc Donalds og der er det ikke så koslig å spise syntes jeg..trangt er det der også.Kanskje vi kunne parkere på storsenteret og gått bort til Egon f.eks?Noen som vet om det er lekerom der?Klarer oss uten det også men det er litt lettere hvis det hadde vært lekerom i nærheten for snuppa er ganske utolmodig for å si det sånn:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 begge de datoene passer for meg.. er jo bare hjemme om dagen:) usikker på om de har lekerom på egon.. men kan jo ringe å høre, for jeg vet de har lekerom på egon på nordstrand så er jo ikke umulig at de har det i ski også
Askepott 3 barnsmor Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 Ja de har jo lekerom på Nordstrand så de burde jo ha det på egon i Ski også.Kan ringe å høre med dem jeg når jeg tenker etter så tror jeg de har det..Passer det bra for dere og være på Egon da evt?Koslig å sitte der og prate og spise litt da..
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 egon høres bra ut for min del
Askepott 3 barnsmor Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2007 Det er fint:) får håpe det passer for de andre som blir med også da..Ringte nettopp Egon og de hadde lekerom der så det hadde passet perfekt:)
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 fredag passer for meg:) kl 11 også... hvor gamle er barna deres??
Askepott 3 barnsmor Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2007 ok kjempefint da sier vi fredag kl 11.00 på egon i Ski?Jenta mi blir 2 år den 4 aug..hvor gammel er din?
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 ja det kan vi:) skal noen bestille bord?? gutten min er 9 mnd:)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. juli 2007 Jeg pratet med egon i stad og sa vi skulle ha treff der, men de sa at det ikke var vits i å bestille bord fordi det ikke var mye folk der på dagtid + at det også var sommerferie..Da ses vi på Fredag kl 11.00 det blir koslig:)
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. juli 2007 #16 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Jeg vil gjerne bli med på treff i ski, men jeg kan ikke i morgen! Blir det noen flere treff før sommerferien er over kanskje? Kan alle dager bortsett fra i morgen...)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 12. juli 2007 Så dumt du ikke kan i morgen da..vi kan sikkert prøve og ha et treff til før sommerferien er over..skal ikke så mye jeg iallefall bortsett fra noen dager til dyreparken i Kristiansand..
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 12. juli 2007 #18 Skrevet 12. juli 2007 hei jenter:) dette høres kanskje ut som århundrets dårligste unnskyldning... men jeg har slått foten min noe så innmari:( mista en skapdør (var på ikea) over foten min så klarer nesten ikke gå... hvertfall ikke clutche...(eller hvordan det skrives;) men jeg har veldig lyst til å møte dere så skal prøve å ta toget... men da kan det hende jeg blir litt forsinket... hørt noe så dumt..?? kan være med på treff en annen gang oxo ja... bare si en dag;)
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. juli 2007 #19 Skrevet 12. juli 2007 Hei! Det ser ut som jeg kan bli med alikevel! Så hvis jeg for lov så blir jeg gjerne med ) Hvor skal vi igjen?
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 12. juli 2007 #20 Skrevet 12. juli 2007 Så nå at det var på egon.. meb da kan jeg kanskje møte dere der da. Må ta bussen, så er der ikke før 10 over 11 hvis det går bra?
Askepott 3 barnsmor Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 12. juli 2007 Ja det er på Egon..kjempekoslig at du kommer:)Gjør ingenting om du er det litt over.
Askepott 3 barnsmor Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 12. juli 2007 Da har i to som kan leke litt med hverandre også
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 13. juli 2007 #23 Skrevet 13. juli 2007 kusinen min blir også med sammen med datteren sin på 15mndr.. håper det går greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå