Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Noen som har kjøpt takkekort for fødsel + dåp som de er veldig fornøyd med? Tenker både på design og pris her... Hva med tekst når han ble tatt med hasteKS, forresten? Kan vel ikke skrive "Takk for gave når Prinsen ble født", siden han ikke ble født, eller?
MissAntrop Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jeg bestilte på eurofoto, men www.hipphipphurra.no og kortshop.no har også nydelige kort, men om du skal ha mange blir det fort dyrt. Lillejenta her ble tatt med ks og vi skrev: Tusen takk for den fine gaven Frøya fikk da hun kom til verden"
Stratos med 3 barn Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jo selvsagt kan du skrive det! Det gjorde vi ihvertfall. Er da vel ingen som bryr seg om det eller? Til sykehuset kan du sende ett med: Tusen takk for arret på magen! :DDD
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Hva menes med at h*n ikke er født? selv om man tar keisersnitt har vi også født...
selfangerkjerringa Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Hehe, ungen ble FØDT like mye som alle andre. Jeg har født to barn - det ene ved vaginal fødsel, indusert ved bruk av hjelpemidler (vakum), det andre ved haste-ks etter et tappert forsøk på vaginal fødsel... Men du kan jo lure deg unna hele problemstillinga hvis du skriver: "Takk for gave da Prinsen kom til verden"
kulepenn Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Du kan skrive: Takk for oppmerksomheten jeg fikk i forbindelse med min fødsel! Hilsen "navnet på lilleprins/prinsessen" og tilslutt våre navn da. For de som ikke har sett babyen enda og ikke vet navnet, ville vi skrive våre navn også..
kulepenn Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 og ja du mente hva du skulle skrive til jordmoren, da blir det vel noe sånt som: takk for all hjelp i forbindelse med at prinsen kom til verden!
selfangerkjerringa Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 barsel-takkekort: enkle bildekort fra foroknutsen.no dåpstakkekort: doble kort fra www.kortshop.no
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Vi skrev: "Tusen takk for gaven vi fikk til ....."
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Vi bestilte også fra Elite foto...kjempe fornøyd. De trykker på skikkelig fotopapir, ringte opp for å sjekke at bestillingen og bildet var korrekt...hadde skjedd noe m bilde i sendingen, pluss at bestillingen blir sendt til nærmeste fotobutikk, dessuten hadde de utrolig bra utvalg av takkekort. Anbefalest på det varmeste. Bestilte først på Foto Labo, men der trykker de på vanlig papp, og det syntes jeg ikke ble så fint til det bildet vi hadde plukket ut.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Glemte å tilføye at barnet ditt er født på lik linje med de som kommer ut der nede:)...selv om han kom ut av magen din:)
trudiz Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 vi bestilte takke kort på www.optimalprint.com veldig fornøyd me de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå