Djoolia 07+08+12 Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Skal på ferie kommende søndag, og lurer på hvordan i guds navn vi skal få plass til alt i bilen. Har en vanlig personbil, hyundai sonata. Vogna tar hele bagasjerommet. (må ha baggen) Må ha med vippestolen,min bag,gubbens bag og babyens bag. Barnesetet tar 1,5 plass i baksetet. Åsså kommer mat, flasker,bleier, og alt annet som må være lett tilgjengelig. Leker og soveposer. Jeg må faktisk bare le, gleder meg til å fylle opp bilen
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hehe.. Det går nok helt sikkert, men blir nok stappa =) Mamma og pappa fikk plass i sin lille bil (husker ikke åssen) og når jeg var så liten at jeg brukte vogn så var broren min 3 år.. Så det var ikke lite som var med
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Lykke til og god ferie forresten =)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 thihi, takk takk.. går vel bra til slutt
Stratos med 3 barn Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Vi har gitt opp og bytta ut bilen i en større + takboks.... Ble helt svett bare vi skulle bort en dag
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 hehe.... Dette er også en av grunnene til at vi har stor bil. Orker ikke sånn detaljpakking, jeg vil vite at jeg får med deg jeg trenger uten å måtte finsikte for å få plass til hver minste ting.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 ja stor bil kommer etterhvert, det skal være sikkert. gubben hadde en 2 dørs audi sportsbil, og solgte den. Prøvde maange stasjonsvogner, men ingen var bra nok for han, så han kjøpte seg heller en liten personbil. hadde ikke noe jeg skulle ha sagt, men han innser nå i ettertid at jeg hadde rett da jeg nesten tvinga på han en stasjonsvogn. Tror jeg skal la han stå for oppfyllinga. =)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Ja, god ide! La han stå for pakkinga i bilen, men sett f.eks. barnesetet på plass først, slik at han ikke glemmer at barnet skal være med.......
ejiec++ Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 vet mange løser dette problemet med å legge barnevogna i skiboks på taket. God tur :-)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2007 hehehe, takk for påminnelsen. =) forundrer meg faktisk ikke om han hadde glemt det, han er litt distre
Djoolia 07+08+12 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2007 han kjøper det sikkert underveis, har ikke fortalt han at jeg skal gå amok på shopping og i sverige
Lykkekløver Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Vi har også liten bil, så når vi drar på langtur tar vi av hjulene og tar vogna på taket. Vi tar vekk ene setet bak og setter baggen der. da blir det masse plass baki der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå