Gå til innhold

Jeg er sååååååååååååååå leeeeeeeeei!!!


Babyheaven OVERTID:(

Anbefalte innlegg

av forstoppelse,null eller lite søvn,halsbrann,av å være tungpustet, ikke få gjort en dritt og uffe og herje for å komme meg rundt i senga det vesle jeg ligger der. Jeg vil føde NÅ!!!! flere som har det sånn??? og så lengter jeg så etter å møte veslemor i magen......tiden er så laaaaang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også LEI!!!!!!!!!!!!!

Vil føde nå, men vil ikke føde nå, he he, er jo LITT tidlig ennå, vil jo at babyen skal være helt klar først, men om et par uker så VELKOMMEN!!!!!!!!!! De siste ukene her er fæle, og det er jo så mye plager dessverre...

Men vi har holdt ut lenge, så vi klarer en liten stund til!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg i allefall veldi lei! Noen dager bare koser jeg meg, mens andre er en evighet. Lei av tung og vond kropp som nesten ikke orker noen ting. Men jeg er ikke helt klar med utstyr og sånn, så han kan godt vente en ukes tid. Men med dette møkkaværet som er ute, så er det ikke så rart dagene blir lange. Vi har ingen ferieplaner i år, og med to unger (ei med gips), og bare regn ute, så blir dagene litt lange ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Jeg er drittlei alt som ikke fiungerer med kroppen... gleder meg sinnsykt til å få den tilbake... men vil helst vente til termin for her er liksom ingenting klart enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off, ja er lei eg og.. men hun kan ikke komme før om en uke, da er alt klart ;) må vakse kler til ho å kjøpe litt til meg selv først, så kan hun komme.. trodde virkeli hun skulle komme i helga, hadde noe så vannvittige maserier lørdag og søndag! vonde ja!!

 

men jenter, hold ut, snart i mål!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare signere her!! Utrooolig lei nå ja.... Vil ha tilbake kroppen og kjenne at man orker gjøre mer, at man iallefall har mer energi enn til 5 minutters gjøremål...for ikke å snakke om bekkenet som skriker og kvalme og halsbrann osv....stakkars vårses :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg på, nå har jeg fått nok! Lite søvn, halsbrann, BL, ingen klær som passer og en to-åring som løper rundt og kjeder seg i det elendige været. Nå er det snart bare 3 uker til termin og jeg kjenner jeg tilnøds holder ut 2 uker til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuller nå. eg e møkka leie går kje an å beskriva det me ord... vil barra få na ut nå asså... trur eg har alle plagene i boka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synest helt ærlig at det er fælt å lese på alle klagene deres...forstår det selvfølgelig på en måte,jeg har det heller ikkje HELT topp..men synst dere skal tenke dere litt om...tenk på alle som ikke er så heldige som oss som har blitt gravide..jeg prøvde selv i nesten to år før jeg ble gravid,og hver gang det er noe som "plager" meg,så tenker jeg bare "ja ja,jeg er jo gravid,det går over,og jammen er jeg heldig..."

og dere som har barn fra før av bør vell ivertfall vite at det er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?! Dette er et forum for gravide og da synes jeg det er lov til å klage litt over plager! Det er vel unødvedig i nevne at man er takknemlig for å være gravid?! Alle gleder seg og setter pris på å kunne sette barn til verden. Men det må da være lov å syte litt spesielt på denne siden?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig nybebis!!! Jeg er evig takknemmelig over å være gravid, og jeg har flere venninner som sliter med å bli det.. Jeg syns alikevel ikke det er så stas å være gravid, har gått på krykker i 4 mndr og har nesten ikke sovet siden bekkenet raknet, så hvor skal vi få klage om vi ikke kan få gjøre det her hvor vi har andre i samme situasjon!??!! Det er ikke noe som føles bedre enn bare å få det ut! Jeg vet jo at jeg kommer til å være verdens lykkeligste i slutten av august, men syns fortsatt det er lenge til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selvfølgelig full forståelse for det..spessielt dere som sliter med litt verre ting,som vondt bekken...:)

men prøv og tenk positivt,det er ikke lenge igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...