Meg og bøllegutta!! Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Lillebror har fått grøt siden han var 4 mnd og er nå 5 mnd. Syns han virker sulten om dagen. Sluker grøten og vil ha pupp ganske ofte.... De fleste kveldene må han få erstatning i tilegge etter at jeg har ammet og gitt grøt..... Er det for tidlig å begynne å gi grøt til formiddagsmat også så slipper jeg kanskje å gi erstatning....... Han er en stor gutt på over 70 cm og ca 9 kg så han trenger vel mye mat kanskje??
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jenta mi på 4 mnder har begynt å få grøt 2 ganger om dagen etter anbefaling fra helsesøster. Så da kan du helt sikkert gi sønnen din grøt 2 ganger om dagen,når du som du sier merker at han er sulten.
Madelen0 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Sebastian er 5 mnd og snart 9 kg, han får 2 grøt måltider om dagen. gir han bare mme jeg da. han spiser ca 720-900 *- om dagen. de store gutta trenger jo mer han er ihvertfall blid og fornøyd. sover godt og vel i 12 timer om natta og er våken så og si hele dagen. hender vi til og med må vekke han i 10 tiden:) godt sove hjerte han.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Gutten min er 9 kg og 4 mnd, begynte med grøt forrige uke, og etter planen øker jeg til to måltider så snart jeg ser avføringen er nogenlunde reglelmessig igjen... Han sluker grøten, helt vill i blikket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå