Lille Ollebolle Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hvor ofte bruker dere den, og får dere dårlig samvittighet hvis dere reiser på ferie uten å bruke den.. Verdt å bruke penger på?? Vi vurderer å kjøpe. Har lånt svigers noen ganger og trives godt med sånn ferie.. Vil dere anbefale det eller ikke?
Mille** Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Vi har akkurat kjøpt, så jeg er rimelig spent kan du si. Håper den blir mye brukt da. Har vært 2 uker på kreta og skal to uker på camping i både sverige og norge. Er vokst opp med kun campingferie og husker at jeg elsket det. Regner med mine unger vil gjøre det samme. Og trives barna, så trives ofte de voksen også. ) Spør meg igjen om ett år, men jeg tror jeg kan si at jeg vil trives så fremst jeg fortsatt kan reise uten den av og til også. ;o)
Lille Ollebolle Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg vet vi vil ha det gøy på ferie i vogn, men er redd vi kommer til å føle at vi må bruke den hver helg liksom.. Vi er også oppvokst med camping.. Jeg i telt og han med vogn, jeg foretrekker vogn fremfor telt nå kan du si :-) God ferie i sommer da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå