Gå til innhold

2008-bruder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen av dere 2008-bruder prøvere? Hva tenker dere rundt det å få barn tett opptil bryllup, eller eventuelt være høygravid på dagen?

Sitter her og vurderer om vi skal ta en pause i prøvinga. Har liksom alltid tenkt at jeg skal være fornøyd med kroppen min på den store dagen (hvor lang tid trenger kroppen på å "komme seg" etter en fødsel?), og at jeg skal drikke vin i mitt eget bryllup. Den store dagen er 23. august neste år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke 2008 brud, men 14.07.07 brud. Jeg ville nok kanskje ha tatt en pause i prøvinga. Ting blir mye vanskeligere å gjennomføre når man har så så små barn, tenk på ammingen osv - er ikke bare-bare når man har økedager, hormonutbrudd osv. Man er veldig sliten etter en fødsel og har ikke så mye energi til å gjøre andre ting enn kun å ta seg av den lille. Du kan jo ikke dra på bryllupsreise alene uten babyen osv...

Innbiller meg at det sikkert er litt lettere å gjennomføre et bryllup når man er høygravid, men jeg var selv svært sliten på slutten og kunne ikke tenke meg å planlegge eller gjennomføre et bryllup så tett inntil termin f.eks.

Jeg personlig tror det må være aller best å planlegge og gjennomføre et bryllup uten barn. Hvis jeg kunne ha fått velge, ville jeg ha gjort det uten barn - det måtte ha vært deilig å bare kunne tenke på seg selv om partneren.

Jeg gifter meg om bare noen få dager og jeg har en datter på 1,5 år - jeg må si at jeg synes det har vært slitsomt med planleggingen når man har ansvaret for henne 100% hele dagen. Tror også det blir slitsomt med henne på bryllupsdagen - ting går i ett fra morgen til kveld, får jo ikke barnevakt denne dagen for "alle" skal jo være med å feire oss (men får jo selvsagt hjelp av andre da), hun skal fortsatt ha mat hver 3-4 time og hun må skiftes bleie på og tas hensyn til som vanlig og det er et pes når man har tider man skal forholde seg til fra før, f.eks vielsen, fotografen, middagen etc... Får heldigvis barnevakt bryllupsnatta da, hehe =)

Nei, kunne jeg fått valget å gifte meg før jeg fikk barn, være med barn eller etter at jeg hadde fått barn - da hadde jeg uten tvil valgt å gifte meg før jeg fikk barn, myyyyye, myyyyyye enklere da gitt, hehe - men det er meg det da!!!

Lykke, lykke til da =)

Lykke, lykke til da =)

Skrevet

Jeg skal gifte meg i 2008, da er den lille i magen min ca 10mnd. gammel og jeg har kanksje greid å åf tilbake kroppen min igjen;)

Jeg for min del ville ikke gjort det no særlig før, for å kunne nyte det så godt som mulig. Er ungen 2 mnd, TRENGER den deg,...er den nesten 1 år KAN du la noen andre passe den litt lenger(min mening)

SKal også gifte meg august/septemberskifte, men jeg har termin 23.november. lykke til!

Skrevet

Ja, takk for svar. Blir nok siste pp dette før det blir pause. Sitter den nå er barnet litt over 4 mnd. Det skal gå :)

Ellers noen som har erfaring med å ha fødsel tett opptil bryllup da?

Skrevet

Jeg har akkurat samme "problem", men her har vi ikke hjerte til å hoppe over en eneste mnd :(

Vi må bare planlegge en dato til neste år, og heller utsette bryllupet litt hvis jeg skulle bli gravid :) Men tenker jo at opptil 5 mnd gravid er ikke så ille, ivertfall når jeg også vil ha en kjole med avskjæring rett under brystet, da blir det jo litt plass til en liten mage under :) Er ikke sikkert magen viser engang :)

Lykke til til oss begge må jeg si :)))

Skrevet

hehe vli bare si at det hadde jeg ikke vært så sikker på;) er ikke 5 mnd. på vei en gang og magen vises godt...JA det er forskjellig men alikevel!

Man kan jo ha en nyydeeelig gravidbryllups kjole da:) er jo pent det!

Lykke til jenter, men å endre dato til bryllup er jo lettere enn å bestemme når ungen skal fødes;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...