meTherese *220208* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 den berømte "gravid streken" på magen?
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Ikke fått den enda, men er jo ikke langt på vei! Fikk den ikke i forrige svangerskap, så regner ikke med at den kommer denne gangen heller, men man vet jo aldri! ;-)
Raych Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Fikk den ikke forrige gang, og har heller ikke fått den nå (er i uke 36 nå).
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 når? he he vet ikke men så den første gang i uke 27-28 tenker eg... er fortsatt ikke sånn kjempe synlig men den er kommet
meTherese *220208* Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 hmmm... jeg er kun 7+4 på vei beregnet ut fra siste mens og har allerede fått en tydelig strek... Syntes det er litt rart... og veldig tidlig??
pandabjørn Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 jeg fikk min i uke 28 med førstemann, har ikke fått den ennå men så er jeg bare i uke 20 så det er bare å vente å se om jeg får stripa denne gangen !
dårligfantasi Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 har heller ikke fått noe strek.. er nå 30+2 ..
SuperGlad Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Fikk den allerede rundt uke 20 sist da jeg gikk med jenta mi, når er jeg 29 uker på vei med gutten vår å har ikke antydning til strek engang :-)
prøvekluten+3små Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 har jeg til dags dato til gode å oppleve,og dette er graviditet nr tre
jentebabymom Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 linea stripen kom i uke 30 så ble den sterkere og sterkere
Aylinah Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 Min dukket opp tidlig,den var synlig alt i uke 19 )
happybirthday Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 Husker ikke når jeg fikk den i første svangerskap, men den var iallfall klar og tydelig da. I andre svangerskap dukket den ikke opp i det hele tatt. Har heller ikke sett noe til den i dette svangerskapet og nå er jeg i 35.uke.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 rundt uke 25-26, både under og over navlen=)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 husker ikkke når jeg fikk den men det var ikkke tidlig ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå