Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Uka etter vi kom fra sykehuset (kom hjem på en lørdag). Fytte rakkern så vondt jeg hadde i puppene da! Roet oss ned alle 3 da den kom på banen )
BettyBoob Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 første dagen på barsel han sutta og sutta så fælt på puppen uten å suge (etter at han hadde spist det lille som var, så det var bare å dytte en sutt inn! de er fortsatt bestevenner 16 mnd etter...hehe!
venter 1til<3 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 godt at det ikke e bare jeg som har en som sutterfælt på puppen uten å suge til sæ... heller smokk enn fingrene å..han e fæl å sette dem inn i munnen... litt over to uker bare å...
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 eldste fikk da han var ca 3 uker gammel. da begynte han å kose veldig med puppen på natta.. yngste begynte så vidt på sykehuset, i smug... hun var sååå urolig, og var ikke fornøyd med det hun fikk i puppen..
AneB Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 2 dager gammel. Nå er hun 9 mnd, og bruker den bare når hun skal sove.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 På sykehuset hadde de helt angst for at jeg ville gi Luke smokk,han hadde et sugebehov uten like!!! T.o.m jormor mente dette,men smokk??? Nope! Ga han smokk da vi kom hjem hjem jeg,funket som bare det:) Han roet seg betraktelig,slet endel med ammingen...men det ordnet seg etter en stund:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå