Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg ammer og gutten min på 4 mnd har svært sjelden bæsjebleie, en gang gikk det 16 dager. Når det først klommer er ikke lite som kommer da :-)
En liten mamma Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hedda har i perioder lenge mellom bleiene. Ikke så mye som to uker, men gjerne 6-9 dager. Og så har ho perioder hvor vi skifter bæsjebleie hver dag. Når ho har hatt mange dager uten bæsjebleie tørr jeg nesten ikke gå ut i frykt for at ho skal gjøre stort akkurat når vi er på butikken. Da kan en nemlig se at ho har spart opp lenge, for å si det sånn....
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 her er rekorden 21 dager. da måtte han ha hjelp til å få det ut. ammer her og.
*ønsker nr 2* Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 jepp.. men.. når det først kommer.. da kommer det i mengder, gjerne to tre mega bæsjebleier på dagen.. så tar det en goood stund igjen
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Her er også rekorden 17 dager mellom bæsjebleiene. Tulla er 2 1/2 mnd, kommer MYE når det først kommer.
ashi og mamma Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 så lang du ammer det er ikke noe farlig. hvis du vil du kan spise malt ekstrak selv. det hjelper mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå