venter 1til<3 Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 når tid kan man ha sex igjenn etter en fødsel? å når tidkan jeg dra å ri igjenn?
våken_om_natta Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Sex kan man vel ha når man måtte føle for det igjen. Kanskje vente til den værste renselsen er over? Ridning vet jeg ikke!
AneB Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg var på hesten ca 3 mnd etter (men det var litt vondt, hard fødsel), sex hadde jeg etter ca 6 uker. Det var litt nervepirrende, men gikk helt fint, og jeg var visst helt som før
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Ang. det å ri vet jeg ikke for jeg har aldri ridd selv, men ang sex så må du vente til du selv er klar. Det kommer jo litt ann på fødselen og det da, sting eller ikke sting liksom... Kan jo prøve dere fram:) Jeg hadde etter 4 uker med nr. 1 og etter 5 uker med nr. 2.... Litt ubehagelig til å begynne men men blir bedre og bedre:) Lykke til..
Nit@™ Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Sex: Akkurat når du føler for det. Men du er litt mer utstatt for infeksjon de første ukene, så det kan være greit med kondom i starten kanskje! Ridning: Regner med at du mener på hest )..Ville nok ventet til bekkenbunnen hadde fått litt styrke. Knipeøvelser er tingen! Hvis du ikke venter kan du kanskje være utsatt for livmorfremfall, og det er ikke noe du vil ha. Om du har startet øvelser rett etter fødsel... Tja... 3 uker?
venter 1til<3 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 ok...var heldig da jeg me en lett fødsel... under 8timer til gutten var ute... men ble sydd litt,men det skal vell ikke ha noe å si? samboern sier at der e sting ennda...
Mille** Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Når du føler du er klar kan du ha sex. Bruk kondom de første 6 ukene bare. Hest vet jeg lite om. Lykke til! )
venter 1til<3 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2007 da venter man e å ri,,får heller se på dyran:))) enkel fødsel på under 8timer å førstegansfødenda var jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå