ljuba Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Noen som har opplevd dette? Hvordan var de? Jeg tror kanskje det var det jeg fikk tidligere i dag. Har hatt regelmessige modningsrier i snart to døgn, så tidligere i dag bad jeg mannen min om å massere på punktet under beina for å få litt fart på sakene. Skal si et hjalp! Riene satte voldsomt i gang, skikkelig kraftige og vonde. Men de kom i rasende fart, to-tre min i mellom. Etter tre kvarter med slike dro vi en tur på sykehuset, men innen vi kom dit hadde alt roet seg igjen....Hadde fått to cm åpning da, så jordmora prøvde å tøye og dra litt:) Får se om det tar seg opp i kveld igjen.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 hvor er dette punktet under beina.. har hørt at å massere lille trne funker også men vil prøve under
ljuba Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Der hvor hælen går over i buen under foten. Jeg har en skikkelig hoven kul der på begge beina, så det er lett å se punktet:) Men vet ikke om jeg tør å massere mer etter opplevelsen i dag...
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 må testes. du har foresten termin dagen etter meg..
ljuba Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 Ja, sant:) Ser at jeg har formulert meg litt feil der oppe. Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå