Gå til innhold

Må jo le av gubben.. ikke hjemme ENNÅ!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ferdig på jobb 15.30...

Hans kompis har flyttet på hybel og dermed skulle gubben innom han etter jobb idag bare for å se hvor han bodde...

Jeg kjenner gubben min svært godt etter å ha vært sammen i snart 10 år... han klarer ikke ta en rask tur til denne kompisen..

Igår skulle han forte seg bort til kompisen etter 100kr som kompisen hadde lånet av gubben.. det tok nøyaktig 55 min!!!

Nå er gubben fortsatt ikke hjemme... men han ringte nå imens jeg skrev dette innlegget...han husket ikke de to tingene jeg spurte han om å kjøpe med.. hehe... så da er han vel hjemme om en times tid tenker jeg... (får se om han har med 1 cola og 1 pakke brelett da...)

**kremt....altså 6 1/2 time tok det da å "stikke innom en rask tur" **

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, der har du mannfolk i et nøtteskall, Duracell!! :-)

Min sambo er sånn han også, spes om vi skal kjappe oss!! Til og med stedatra mi på 7 år kaller han treigepappa!! Hehe, vi sitter klar i bilen alle tre og venter, og venter, og venter på han...!! Så kommer han ut 5-10 minutter etter at vi har satt oss i bilen og sier: Ehhh, jeg finner ikke husnøklene jeg... Kan jeg få låne dine? *tjihi* Mannfolk!! ;-)

Skrevet

haha... min lille prins på 2 år og 4 mnd har allerede fattet at pappa er treg... han sier helt oppgitt til pappan sin "pappa da..."

hehe.

Skrevet

Hehe, så bra!! :-)

Jaja, vi får vel bare venne oss til det, tror du ikke? Tror faktisk det er helt umulig å få endret disse gutta!! Bare så utrolig synd at jeg ikke er utstyrt med mer tålmodighet fra naturens side!! Hehe... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...