Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hæ-hæ-hæ!! Har vel tatt navnet ditt fra den reklamen, tenker jeg.... Mannen min synes det var j*vlig sært at de sa "ro dæ ned, glansvask", helt til jeg fortalte han at det er "ro deg ned, Fransois (iiiiii, vet ikke hvordan man skriver det!!!!!) Gøy at det er flere som hører feil.
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 hehe.. trur alle har gått på den der... Men det er fortsatt glansvask han sier ;P
minst Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jeg også hører glansvask! Alle ler av meg når jeg sier det! :S Thihihi
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 ja men han sier jo glansvask..alle vet jo at det er det han sier..dhaaa...
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2007 *kremt* Hørte på den igjen, med høytaleren opp i øret!! DET ER FRANSOIS (iiii, ikke lært å skrive det ennå)! ;P Morro at det ikke bare er mannen min som trenger å vaske øra. Jeg kan ikke skjønne at han hørte feil, men da er han i hvert fall ikke alene! ...kanskje dere kan ha en gruppe på facebook! ;P *Vi som hører dårlig om mener han i Yoplait reklamen sier "ro dæ ned, glansvask!"" Hehe!!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 hehe.... er det der 2ro dæ neD, glansvask2 kommer fra....hehe... Aldri skjønt det helt.... Når det er sagt så er jeg nok helt (!) enig med "prinsessemari" De sier "Fransoas" altså..... Aldri tenkt over at det kunne høres ut som "glansvask" engang jeg....
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 hehe.... det var voldsomt hvor vanskelig det skulle være å holde nede shift-tasten på riktige steder dahhh......
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 hæææ??? han sier da GLANSVASK???? Jeg har seriøst aldri hørt noe annet enn det jeg... ) Dummer meg vel skikkelig ut her nå da...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Jeg mener han sier Fransoas da hihi
Galskapens overhode Skrevet 9. juli 2007 #13 Skrevet 9. juli 2007 er nok -ro dæ ne Fracoise- h ehe.. har aldri hørt glansvask i den reklamen..
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #14 Skrevet 9. juli 2007 sjamanmannen mener han sier ro dæ ned fransk vask...hihi artig da...ro dæ ned æ tok mæ ein fransk vask...HIHIHI
Tomine is my star Skrevet 9. juli 2007 #15 Skrevet 9. juli 2007 Mange som tror det er glansvask som blir sagt jah... Men det er det ikke... )
flashdancepants Skrevet 9. juli 2007 #17 Skrevet 9. juli 2007 Apropos nesten det samme; jeg synes nå de kaller de sveisne underbuksene i reklamen for hun som dytter bil i stripete genser og truse "fjær og bær" i stedet for "Pierre Robert", så er svært åpen for feilhøring.
m@rie82 Skrevet 9. juli 2007 #18 Skrevet 9. juli 2007 å, er det DEN reklamen du har hentet nicket ditt fra, ro dæ ned glansvask! hehehe! ler litt av meg selv her nå... har aldri tenkt på at det kan høres ut som at han sier glansvask. hihihi!
m@rie82 Skrevet 9. juli 2007 #19 Skrevet 9. juli 2007 hehehe!! ja, det er jo sant! 'fliiiire* tidig tråd, dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå