snaxie Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 For vi er jo helt friske!! Sjekka sæd 2 ganger= ingenting galt. Hatt undersøkelse hos både gynekolog og doktor og ingenting galt med meg heller, med hverken livmor eller hormoner. Men skal til nøyere sjekk i aug. Se om eggledere er tette. Har vi kanskje for lite sex??? selv om jeg føler vi iallefall står ganske godt på i el periode. Uff jeg er så lei men gir ikke opp.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jo det er mulig, men det er ikke lett å finne ut her i Norge med den strenge bioteknologi lova vi har her. Da trenger man pre-implantasjonsdiagnostikk. Håper loven endres for jeg kunne tenkt meg å finne ut dette selv, da jeg har hatt 3 spontan aborter og 2 kjemiske... Men der kan jo og være andre grunner for at man ikke blir gravid.
Minime? *10pp* Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Det ser dessverre ut til at det er mulig... Et par i min familie har prøvd i over 10 år uten å lykkes. De har gått gjennom alle mulige slags prøver, som viser at det er ingenting galt med noen av dem. De har også hatt noen prøverørs-forsøk uten å lykkes...
snaxie Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Oj det var et innvikla ord, pre-implantasjonsdiagnostikk. Må lese litt om det på nettet. Takk for svar. Har medfølelse for deg som har vært i gjennom så mye. Måtte vi begge få det vi så sterkt ønsker oss snart. Bare som et lite tips: Jeg tror på manifestering. Har skrevet lapper og hengt opp om at jeg er gravid. Jeg sender 'videor' til universet hvor jeg forestiller meg et liv med mange barn i huset og hvor lykkelig jeg er. Vennene mine er også til stor hjelp når det gjelder ønsketanker for meg. Jeg var på et silvaultramind kurs. Har du hørt om det??? kjempeinteressant. Hovedmottoet der er: Bruk dine tanker bevisst på veien til suksess. Så det skader jo aldri å tenke positivt selv om jeg tross alt bare er et menneske som ofte mister håpet også og blir lei meg.
Gjest Fairywoman Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Hei på deg:-) Det er fullt mulig :-( Vi har prøvd alt vi kan - men bestemors liggestillinger , misjonær ,vitaminer,prøverør og et samliv på snart 15 år. Ennå har vi ikke lykkes. For 12 år siden fikk jeg beskjed av legen på Riksen....det er fullt mulig at du kan bli gravid med en annen mann , men jeg tviler på at DERE noen gang for barn sammen. Uansett prøverør eller "vanlig" Jeg var 22 år den gangen - og følte at hele vårt "univers" bare raste sammen. Tross alle odds. - er det fortsatt oss 2:-) VI har alikevel det samma og store ønske om å få vårt barn. Tatt fra våre egne gener. Vi prøver noen ganger til - går det ikke så tar vi nok en donor som en siste utvei. Klem fra Fairy Woman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå