Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
Sistemann i magen <3 Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
Nordlyspar♥ Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ NordlysparØnskerSpire(7pp) skal prøve å skygge unna BIM litt denne mnd, så jeg ikke tenker så mye på det... Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
3-prinser Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ NordlysparØnskerSpire(7pp) skal prøve å skygge unna BIM litt denne mnd, så jeg ikke tenker så mye på det... Har prinser- håper på prinsesse - kaster seg på igjen :-) Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
Dizzie_mortil3 Skrevet 13. juli 2007 #8 Skrevet 13. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Dizzie_10pp Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ NordlysparØnskerSpire(7pp) skal prøve å skygge unna BIM litt denne mnd, så jeg ikke tenker så mye på det... Har prinser- håper på prinsesse - kaster seg på igjen :-) Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Dizzie_10pp elissa_bett Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ NordlysparØnskerSpire(7pp) skal prøve å skygge unna BIM litt denne mnd, så jeg ikke tenker så mye på det... Har prinser- håper på prinsesse - kaster seg på igjen :-) Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
Siss75 Skrevet 17. juli 2007 #12 Skrevet 17. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Siss75 - 16pp Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Dizzie_10pp elissa_bett Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ NordlysparØnskerSpire(7pp) skal prøve å skygge unna BIM litt denne mnd, så jeg ikke tenker så mye på det... Har prinser- håper på prinsesse - kaster seg på igjen :-) Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
pgpia_ Skrevet 19. juli 2007 #13 Skrevet 19. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ pgpia_ Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Siss75 - 16pp Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Dizzie_10pp elissa_bett Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ NordlysparØnskerSpire(7pp) skal prøve å skygge unna BIM litt denne mnd, så jeg ikke tenker så mye på det... Har prinser- håper på prinsesse - kaster seg på igjen :-) Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
Gjest Skrevet 20. juli 2007 #15 Skrevet 20. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ pgpia_ Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Siss75 - 16pp Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ elissa_bett Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Dizzie_10pp Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ NordlysparØnskerSpire(7pp) skal prøve å skygge unna BIM litt denne mnd, så jeg ikke tenker så mye på det... Har prinser- håper på prinsesse - kaster seg på igjen :-) Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
skimre Skrevet 20. juli 2007 #16 Skrevet 20. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ pgpia_ Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Siss75 - 16pp Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ elissa_bett *mina* 4 pp Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Dizzie_10pp Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ NordlysparØnskerSpire(7pp) skal prøve å skygge unna BIM litt denne mnd, så jeg ikke tenker så mye på det... Har prinser- håper på prinsesse - kaster seg på igjen :-) Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
Dotten Skrevet 23. juli 2007 #18 Skrevet 23. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ pgpia_ Dotten (12. pp... grrrr!) Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Siss75 - 16pp Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ elissa_bett *mina* 4 pp Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Dizzie_10pp Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ NordlysparØnskerSpire(7pp) skal prøve å skygge unna BIM litt denne mnd, så jeg ikke tenker så mye på det... Har prinser- håper på prinsesse - kaster seg på igjen :-) Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
Venupi Skrevet 23. juli 2007 #19 Skrevet 23. juli 2007 Kan jeg spør hva IKM står for? er ganske ny her så er ikke helt inni alt ennå..hehe!
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #20 Skrevet 24. juli 2007 IKM er den dagen du skal ha mensen. Så de som skal ha mensen i uke 31 skriver seg på den dagen de skal ha mensen, så når uka kommer, lager vi en resultatliste der de som har IKM i uke 31 skriver seg på om de har fått besøk av tante rød, eller om de er gravid.. Så venter du mensen i denne uka, så bare kopier listen og skriv deg på den dagen du hører til.. Lykke til!
2 søte små gutter Skrevet 24. juli 2007 #22 Skrevet 24. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ pgpia_ Dotten (12. pp... grrrr!) Hei og hopp - 2 pp Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Siss75 - 16pp Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ elissa_bett *mina* 4 pp Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Dizzie_10pp Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ NordlysparØnskerSpire(7pp) skal prøve å skygge unna BIM litt denne mnd, så jeg ikke tenker så mye på det... Har prinser- håper på prinsesse - kaster seg på igjen :-) Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^
Venupi Skrevet 24. juli 2007 #23 Skrevet 24. juli 2007 Da er jeg med Elisabeth`77:) takk for svar:) må nok henge meg på neste mnd jeg...skal ha mens nå på lørdag!!
Charla Skrevet 24. juli 2007 #24 Skrevet 24. juli 2007 Mandag 30.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ pgpia_ Dotten (12. pp... grrrr!) Hei og hopp - 2 pp Charla (3 år med prøving etter nr. 1! første pergokur;)) Tirsdag 31.juli ^^^^^^^^^^^^^^^^ Baby 08? 6pp etter 3 mnd ufrivillig opphold ( håpe , håpe) Siss75 - 16pp Onsdag 1. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Lille hemmelighet (håper jeg...) Torsdag 2. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ elissa_bett *mina* 4 pp Fredag 3. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Elisabeth'77 Dizzie_10pp Lørdag 4. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ NordlysparØnskerSpire(7pp) skal prøve å skygge unna BIM litt denne mnd, så jeg ikke tenker så mye på det... Har prinser- håper på prinsesse - kaster seg på igjen :-) Søndag 5. aug ^^^^^^^^^^^^^^^^ Hei og hopp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå