Manamanam:-) Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Sykt mye halsbrann - liker ikke særlig godt de tablettene eller mixturene fra apoteket.... Noen gode, enkle råd som har funket for dere?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 loveharts har jeg hørt skal hjelpe=)
twoboys & a girl Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Det eneste som funket for meg var fødsel. Hjalp litt å "sitte" når man sov.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Ser du ikke liker de medikamentene du har kjøpt på apoteket, men må bare spørre allikevel: Har du prøvd novaluzid tyggetablettene? De er faktisk ikke så dumme, smaker ordentlig peppermynte! :-) Jeg ble nesten hekta på de, hehe... Lindret godt og smakte godt! Ellers kan du jo prøve med sjokomelk, det hjalp meg! :-) Og ligg med hodeenden godt hevet! :-) Håper du finner noe som hjelper, halsbrann er noe dritt!!
Manamanam:-) Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Takk for gode svar - da skal jeg prøve disse rådene! Syns det er lenge hvis jeg skal gå i seks uker til med halsbrann....
Nelly79 Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Lovehearts hjelper, tro meg... Jeg sutta på de i det forrige svangerskapet og er i gang igjen nå, fikk halsbrann mye tidligere denne gangen, og det er ikke noe særlig... Så lovehearts må du prøve ut!
babyandme Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Prøv et glass lettmelk, det redda meg som slet kjempemye med halsbrann i sv.skapet..
*smula* Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Har hørt at mandler også skal hjelpe, har ikke prøvd det selv, men kan jo være verdt et forsøk.
petite fleur Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Min jordmor ga meg et par gode råd mot halsbrann som hjap meg: Kutte ned på sukkeret og ikke spise stekt mat om kvelden.... I tillegg hjelper sjokolademelk veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå