Gå til innhold

Gode råd mot halsbrann


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykt mye halsbrann - liker ikke særlig godt de tablettene eller mixturene fra apoteket....

 

Noen gode, enkle råd som har funket for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

loveharts har jeg hørt skal hjelpe=)

Skrevet

Det eneste som funket for meg var fødsel.

Hjalp litt å "sitte" når man sov.

Skrevet

Ser du ikke liker de medikamentene du har kjøpt på apoteket, men må bare spørre allikevel: Har du prøvd novaluzid tyggetablettene? De er faktisk ikke så dumme, smaker ordentlig peppermynte! :-) Jeg ble nesten hekta på de, hehe... Lindret godt og smakte godt!

 

Ellers kan du jo prøve med sjokomelk, det hjalp meg! :-) Og ligg med hodeenden godt hevet! :-)

 

Håper du finner noe som hjelper, halsbrann er noe dritt!!

Skrevet

Takk for gode svar - da skal jeg prøve disse rådene! Syns det er lenge hvis jeg skal gå i seks uker til med halsbrann....

Skrevet

Lovehearts hjelper, tro meg... Jeg sutta på de i det forrige svangerskapet og er i gang igjen nå, fikk halsbrann mye tidligere denne gangen, og det er ikke noe særlig... Så lovehearts må du prøve ut!

Skrevet

Prøv et glass lettmelk, det redda meg som slet kjempemye med halsbrann i sv.skapet..

Skrevet

Har hørt at mandler også skal hjelpe, har ikke prøvd det selv, men kan jo være verdt et forsøk.

Skrevet

Min jordmor ga meg et par gode råd mot halsbrann som hjap meg: Kutte ned på sukkeret og ikke spise stekt mat om kvelden.... I tillegg hjelper sjokolademelk veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...