mammamus Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hei! Hvor i all verden finner dere dongeribukser som er lange nok i beina???? Uten alt for mye strech, vel å merke.... Takker for tips:)
BettyBoob Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Ta en tur på Carlings der har de peil på bukser! Fornarina er lange i bena by the way....
Anna Nym :o) Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Har jeg også alltid slitt med. Må ha de med ekstra lengde. Lindex har noen sånne. Gode, men litt kjedelige. Jeg bruker ca 46 i størrelse, og syns det er kjempevanskelig å finne kule dongeribukser. Sist fant jeg faktisk på Cubus. De sa at de har ekstra lengde på de fleste bukser. Gidder aldri å lete selv lenger. Spør alltid etter de lengste buksene de har.
mammamus Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Har ringt halve landet rundt etter lindex sine bukser med ekstra lengde. de er umulig å oppdrive:(
Dailis Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jeg er nesten 1.80, men desverre har jeg vel ikke verdens flotteste fasong om dagen så jeg er forferdelig lite oppdatert. men min bror er utrolig lang og tynn så eneste stedet han får bukser er jc. For å være ærlig har jeg ikke vært i butikken nok til at jeg vet om de selger dameklær der, hehe, men kanskje de vet iom at mennene i min familie må dit for å kjøpe bukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå