1kar&1møy&meg™ Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Bruker cerazette og har ikke hatt mensen på 8 mnd, men nå har jeg plutselig mensen hele tiden og det orker jeg ikke. Hvilken pille er den som gir minst småblødninger? Har hørt masse bra om Diane??? stemmer det at denne er best?
Nusseline♀♀♂ Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jeg er veldig fornøyd med yasmin! Brukte cerazette før det og da blødde jeg konstant i 7 uker før jeg ga de opp!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg brukte loette før jeg ble gravid, kjempefornøyd med den. Jeg vet at diane hjelper mot kviser også, men at den er dyrere enn andre merker.
BettyBoob Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 jeg blødde konstant da jeg gikk på cerazette, dritt! etter amming var ferdig gikk jeg rett tilbake til de jeg alltid har brukt : microgynon. Ingen bivirkninger her i gården
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Kjenner ikke til andre "ammepiller" enn Cerazette, men hvis du ikke tnreger ta hensyn til det hadde jeg klokkesyklus av Marvelon )
M by M Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Jeg bruker yasmin og har ikke hatt et eneste problem med de. Bortsett fra at jeg får ømme pupper før mensen, men det kan jo ha noe med hormoner etter svangerskap å gjøre. Ellers har jeg bare mensen i 2-3 dager og blør nesten ingenting. Holder med truseinnlegg. Kan anbefale yasmin.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 ok men da virker d som alt egentlig er bedre enn cerazette da hehe. så lenge jeg ammet bare pittelitt holdt den meg mensenfri, men nå vil altså ikke lillegull mer og da har jeg hatt mensen siden hun slutten for en mnd siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå