ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Vi har vår første bryllupsdag i august og det skal vi ferie med en romantisk helg i og København. Får en gave av mannen min, og det er en hjerteslipen diamant som skal bestilles fra Israel i morgen. Tror den blir nydelig i ringen min, men det var jammen rart å levere fra seg den i stad. Håper ikke den blir borte.....!
BettyBoob Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 hey snuppa gratulerer med kommende bryllupsdag!!! er så sprøtt når folk gifter seg, klarer liksom ikke å se for meg at jeg noen gang skal gjøre det der assa, hihi! spl Tone her! Ringen blir sikkert helt nydelig!!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 er du babysykigjen du da? Hva sier nye kjærsten til det da? He he! Klart du kommer til å gifte deg en gang, bare spm om det det vet du. Hadde lyst på cognac farget diamant egentlig, men så ringte de og sa de kunne bestille den andre. Nesten umulig å få tak i hjerteslipene diamanter i Norge som passer til ringen min. Ellers så håper spl Louise at spl Tone har det bra:-)
BettyBoob Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 hehe, alt bra her skal på kjærestetur til budapest neste uke uten Seb ! Kommer til å savne ham, men blir godt med litt fri også! Spl Tone trives veldig i den nye jobben! Hjerteformet høres flott ut!! Og kjæresten vet da ikke at jeg er babysyk...hehe, kan jo ikke skremme vette av ham heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå