Gå til innhold

klarer ikke stikke av fra 3.trimester jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe..

17 dager etter fødsel, og jeg henger fremdeles her inne...

er jo så spent på hvordan det går med alle dere damer jeg har fulgt med på i månedsvis!!

håper det er greit for dere... avhengighet er farlige greier, får jo helt BIMabstinenser når jeg ikke titter inn en gang eller fem i løpet av en dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg vil klare å holde meg unna BIM heller ;)

Er så vant med å "henge" her inne så...

Heldig du som har fått bebissen din..Jeg skal ha nå i löpet av juli..gleder meg masse men har begynt å grue meg til födselen, har nemlig veldig liten smerteterskel...Uff...er förstegangs også....

Skrevet

vet du, jeg er verdens største pingle når det gjelder smerte, men når jeg fødte fant jeg krefter i meg selv som jeg ikke ante fantes!!

er fremdeles så sinnsykt stolt av meg selv!

Så ikke gru deg. ta det som det kommer, lytt til de som er rundt deg, og gjør det som føles rett der og da med tanke på smertelindring osv!

Jeg som ikke tåler NOENTING fødte uten smertestillende tilogmed! (men nå hadde jeg en drømmefødsel da) så ikke kast bort krefter på å grue deg! :)

Og selv om det er det verste jeg har opplevd, var det likevel ikke verre enn at det var til å overleve! Visste jo hele tiden at jeg var i trygge hender, og at snart er det hele over!

Hehe, klarer ikke holde meg unna nei! Blir nok å se meg fremover, iallefall så lenge de jeg "kjenner" her inne ikke har født alle sammen! :)

Og gled deg til å bli mamma. Det er stort!

Fikk ikke den O store morsfølelsen med det samme, men er helt utrolig å se et helt lite menneske, og vite at "den der har bodd inne i magen min nå i mange måneder! den der har JEG lagd!"

og SÅ kommer morsfølelsen ! Så inmari:)

Skrevet

jeg blir nok heller ikke å stikke med det første, så mange man vil følge med på og se hvordan det går med:)

Skrevet

Henger her fortsatt jeg også ;o)

Må jo følge med. Hihi...

Skrevet

Veldig koselig at dere følger med oss rugende fremdeles, for vi føler liksom at vi kjenner dere også. Kan være greit å få noen gode tips fra dere som alt er i gang med amming osv. Lurer forresten på om noen av dere kan gi meg noen tips om mat jeg absolutt må styre unna under amming. Vil ikke risikere å få et barn med mye vondt i magen og utslett...

Skrevet

koselig at dere er her fortsatt da..... er så mange nye her om dagen, og siden jeg nermer meg slutten hvertfall så er det godt å se noen kjente nick også ;o)

er innom bim maaange ganger iløpet av dagen jeg også, men leser mer en jeg skriver.....

godt å lese det du skriver vintersol om fødsel.. jeg gruer meg som en helt hver eneste dag.. lav smerteterskel her også =( men fint å lese at alt gikk så bra med deg!!

kos dere videre jenter.. klemmer

Skrevet

Jeg synes det er koselig å ha deg her ennå jeg. Og dere andre også! Det er noen navn jeg har bitt meg mer merke i enn andre, men de begynner alle sammen å ha født.. Føles nesten litt ensomt å sitte igjen her "alene".

Meen, er ikke lenge igjen nå.

Gruleder meg til fødselen. Skal bli godt å kunne velte seg rundt i senga uten mage, ja!

Skrevet

melk og jordbær vet jeg kan være greit å styre unna,gir visst luft i magen til de små:/

Skrevet

Haaper at babyen blir vant med jordbaer jeg...spiser masse av dem naa mens jeg er gravid, i haap om at han venner seg til jordbaer. :-) Ja ja, taaler han dem ikke saa faar jeg la vaere aa spise dem--da har jeg i allefall gledet meg over jordbaersesongen under svangerskapet.

Skrevet

Jeg synes i allefall det er kjempekoselig at du er her...kommer sikkert til aa gjoere det samme selv etter at babyen kommer. Veldig godt aa hoere fra de som har kommet til "neste stadie" synes jeg...

Skrevet

Enig med alle over i grunnen:) Syns det er veldig flott at dere som allerede har født blir hengende litt igjen og "vente" på oss andre;) Hehe... Nå som jeg er i permisjon er jeg jo innom her flere ganger om dagen, og da er det greit å se noen kjente nick:) Skriver ikke så mye her selv, men leser jo masse, så bare fortsett å komme med gode innlegg og litt trøst ang forestående fødsel for oss som ikke har vært igjennom det enda;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...