Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Trenger et skikkelig puff for å komme meg bort til oppvasken som stirrer imot meg.... Huff... føler at den vokser bare jeg sitter her.. selv om ingenting blir brukt... mindre blir den ihvertfall ikke.
Love my kidz Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Sparker rævva til typen din i stedet jeg ;-)
twoboys & a girl Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Slapp av den kan stå til i morgen;o) hehe
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 **haha ler** han er ikke hjemme etter jobb ennå.. slutta kl halv 4 men skulle en rask tur innom en kompis... jada... hehe.
Anquor Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 ah kjenner til følelsen! har eit golv som må støvsugast og vaskast og ein haug med klær som skal hengast til tørk og enda meir som må vaskast...... har prøvd å sei 1-2-3..... gjekk nesten istad, men så kom det ei veninne til meg på msn..... men kanskje ej skal prøve 1-2 no! *sparke igang Duracellgirl* *dreg deg opp*
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 jepp det hjalp... jeg sparka meg selv igang.. hihi.. Nå er den gigantiske oppvasken tatt og jeg kan slakke resten av kvelden.. juhuuu. (hem... så lang kjøkkenbenk jeg fikk nå som all oppvaksken står ren og pent stablet til tørk istedet for utover hele kjøkkenet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå