vårina Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Kopierte dette fra 3 trimester:) Eg vil gi en rose til Tonje m spire i magen:) Håpe virkelig det ordner seg til det beste for deg:) Klem
twoboys & a girl Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Vil gi en rose til alle som sliter uansett om det er med typen,barna, familie, kvalme, oppkast, hodepine, blødninger, bekkenløsning+++ Lykke til videre:o) Og til alle dere som sitter trøstende å hører, gir råd, støtter+++ Vi trenger alle dere.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 jeg er enig i reflex, alle her fortjener en rose uansett hva de sliter med.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Er så mange som fortjener og jeg er senil når det gjelder å huske navn, så dermed henger jeg meg på dere over
JANUAR GLEDE Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Jepp, helt enig:) Alle som gir positive svar,råd og oppmuntring fortjener min rose:)
jente08&jente2010<3 Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 jeg ville gitt en rose til alle dere damene her inne:) dere er helt fantastiske:) var skeptisk da jeg begynte på første trimester,hehe... virka litt skummelt her, men dere har så mye varme og glede og gode råd å gi:) en bedre gjeng enn her inne fins ikke:) så alle kan få en rose:) vil gjerne gi en rose til Aurora*prøver igjen*, hu er ei tøff dame med bein i nesa:) virkelig hatt det tøft:)
☆Lille my* Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Jeg vil gjerne gi en rose til Liover som fremdeles sliter:(
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Det er så mange som fortjener en rose Men jeg føler litt ekstra med de som sliter med å bli gravide, og de som har hatt flere aborter. Så jeg ville gjerne gitt rose til dem.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Alle her på Bim fortjener en rose...virkelig
♥lurelure♥ Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Jeg ville nok gitt den til lenekatt på bligravid. Det har tatt altfor lang tid for henne å bli gravid, men hun har vært så snill og positiv da jeg ble det. Så en stor rose til henne
Håpefull mamma Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 en til Tonje med spire i magen... håper virkelig det ordner seg for deg..tenker utrolig mye på hvordan du har det nå.
Ioren Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 Mange jeg ville gitt til, men skulle jeg velge er det definitivt doffiine =) Hun er ei super jente
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 jeg ville gitt en rose til bula, mysill, dollypopp.... må det snart bli deres tur!!!!! og såklart Liover (eller hvordan d staves?)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 Jeg gir meg selv en torne fra en rose som jeg kan sette meg på. Kanskje jeg DA kommer meg opp fra sofaen og triller ut de rundstykkene jeg begynte så sprekt på for snart en time siden... Sukk...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 Unnskyld??? Nå føler jeg at jeg er kommet tilbake til barneskolen her altså... Er det om å gjøre å finne ut hvem som er mest populær?? Nei dette var det teiteste jeg har sett på lang tid, det må jeg bare få si... Så får dere være så uenige dere bare vil...
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #18 Skrevet 10. juli 2007 Oppmuntringer er jeg med på, men her virker det som om noen trenger det mere fremfor andre... Liker ikke at enkeltpersoner blir fremhevet på denne måten. Noen har tid til å sitte her inne time etter time, og kommer da selvfølgelig med flere innlegg og tilbakemeldinger enn andre. Men de er da ikke mere "verdifull" og poppis enn andre her inne for det? Er det virkelig bare jeg som reagerer litt på dette??
vårina Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #19 Skrevet 10. juli 2007 OFFFFFFFFFFF...at noe så uskyldigt kan misforstås så enormt syns eg er trist.Var ikke ment at enkelte skal føle seg mindre verd enn andre. ALLE her inne er like verdifull....var rett og slett ment som en oppmuntring i en for mange bekymringsfull tid. Håper du anonym skjønner det nå. Ha en fortsatt strålende kveld alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #20 Skrevet 10. juli 2007 Joda, jeg skjønner jo at dette ikke var vondt ment på noen måte:-) Må bare si ifra når jeg leser så barnslige ting som dette..... Ikke noe annet!
vårina Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 10. juli 2007 Syns det er herlig å være barnslig innimellom også Hvorfor er du anonym?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #22 Skrevet 10. juli 2007 Har ikke kommet så langt at jeg har skaffet meg profil her inne enda. Så derfor er jeg anonym enn så lenge.
vårina Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #23 Skrevet 10. juli 2007 Okei:) Hvor langt er du på vei? er alltid kjekt å bli kjent med nye:) Selv er eg 12+4 uker på vei med tvillinger og bor i stavanger. Kom akkurat på at eg selv og må skrive mere i profilen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå