Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 banan smothie...mmm.... masse banan, vaniljeis og en skvett juice oppi blender`n og vips så har man en deilig smothie...mmm.... ;)
VinterSol+2 Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 nam!! bringebærsmoothie er heller ikke å forakte... åå... nå fikk jeg lyst på noe sånt ja! hehe.og jeg kan ikke skylde på graviditet lenger en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå