Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører egentlig til 1. trimester og jeg hadde tenkt å ta en tidlig ultralyd i Oslo. Er det noen av dere som kjenner til Oslo city legesenter? Er de flinke?, får man med seg bilder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på tidlig UL på Majorstuaklinikken i begge mine svangerskap. Absolutt å anbefale. Har vært hos Trolle begge gangene, han er helt super. Sjekker alt som kan sjekkes... Koster nå 1200 kr, fikk med mange bilder hjem.

Skrevet

har vert på oslo city,men husker ikke hvem jeg var hos. Han var en eldre mann,å veldig hyggelig. Tok seg god tid,å forklarte masse. Fikk med bilde hjem)) kostet 900,- Har hørt veldig mye fint om doktor trolle på majorstuen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...