Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hei! Så inne på en tråd lengre ned at du hadde kjøpt mammabukse fra 2wear! Jeg bor i Trøndelag og har sett meg ut en 2wear bukse på nett, nemlig den med ekstra lange bein! Jeg har KJEMPElange bein, hehe, ALT for lange! Så alle mammabuksene, både de fra h&m og de fra mamalicious, er alt for korte! :-( Greit nå på sommeren, men jeg skal jo gå gravid til rett over nyttår, og det blir nok litt kaldt å gå med oppbretta bukse i desember!! Hehe, så mitt spørsmål er hvordan er buksene i størrelsene?? I forhold til mammabukser på h&m f.eks.... Er jo litt kjipt å kjøpe bukse på nett og må sende den tilbake pga feil størrelse... Håper du kan hjelpe!! :-)
ana baroma Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Tja, jeg er stor og har ganske lange bein (er 173 høy), men jeg må brette de opp faktisk... Jeg har vel str 46 tror jeg, og de går fint til min omfangsrike kropp;) De har strikk som kan reguleres på innsiden med knapper, kjempegreit. De er vide i lårene da, så det er ikke akkurat en smal modell jeg har. Var det greit forklart? Er litt til og fra her inne, så får du ikke svar er det bare å sende en PM:)
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Okei, det høres jo kjempe bra ut! :-) Jeg er 178 høy, og er nok heller ikke av de tynneste... Har du prøvd mammabukser på h&m da? Vet du hva slags str du må ha der? Bruker L i buksene derfra jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå