Gå til innhold

ja eg er vel FOR tidlig ute..hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser allerede på vogner eg...hehe er 13+3 på vei:-) Dere syns vel eg bør vente med å kjøpe inn ting?! er bare så rastlaus eg...:-) Noen andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går selv rundt og ser på vogner etc, men kjøper ikke noe helt enda.. er selv bare 15+2..

Skrevet

Har å sett på vogner.

Vet noen kjøper når de er prøvere, så vi er ikke så tidlig ute.

Skrevet

vi har allerede kjøpt vogn, kjøpte på salg i januar, det endte i MA i februar,men får jo bruk for vogna igjen i desember. Så vi var tidlig ute vi.

Skrevet

hehe godt å høre at eg ikkje er alene! har ikkje kjøpt noe enda,men FY SÅ fristende!!!!!!! Noen tips om vogn? er jo bare så alt for mange der ute! Min mann er opptatt av at stanga under IKKJE skal slå mot føttene hans:-) hehe

Skrevet

du som er mor til 3 snart har sikkert mer erfaring om vogner enn meg som er 1 gangs

Skrevet

hehe ja kan du si,men eg har berre hatt simo vogn som er så STOR! alt har jo forrandra seg SÅ mykje på 6 1/2 år :-) Men dette her med vogner har jo tatt heilt av!!!!! hvem har den dyreste/fineste/mest fancy...huff å huff er "bare" 25/26 år,men føler meg so 40 av og til!

Skrevet

He he, godt å høre at det er flere der ute :-)

Jeg går å kikker på alt mulig jeg. Men føler at jeg må unnskylde meg overfor betjeninga i barne butikkene fordi jeg ikke er lenger på vei osv :-D

Skrevet

glemte å si at vi kjøpte simo kombi, er spent på hvordan jeg kommer til å like den. Vet at den er tung og stor,men har bestandig likt simo og synes mange av de nye vognene ser skrøpelige ut, ikke noe lune heller. Er mest soent på bagen hvor lenge vi kan bruke den. Satser på dyne og ullpledd oppi den og ikke pose, voksi er iverftall uaktuelt.

Skrevet

Kos deg og nyyyt svangerskapet :) Og handle akkurat når det passer deg.

Skrevet

nei da, du er jo gravid...! for mange synes det å hjelpe å kjøpe inn litt barneting... Det er liksom vi som bygger "rede" og forbereder oss til babyen :) så jeg synes du skal kjøpe inn det du føler for og kose deg med tingene du får tak i :)

Skrevet

begynte å kikke med engang jeg. har ventet 4 år med å kunne få lov så.... men var en tur på kikkeshopping når jeg var 17+4, og spurte om ventetid på den vogna vi ville ha. og den var på 4 til 5 mnd. Så hadde de den jeg ville ha inne, så jeg reserverte den med engang jeg.når jeg var i det, så bestilte jeg sete oxo... Så vi har kjøpt både vogn og bilsete plutselig. kjempegøy, og alt ble så virkelig liksom. hehe

klemzer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...