Gå til innhold

Rar fasong på mammabukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par uker siden var jeg og kjøpte de første mamma-klærne, og da opplevde jeg noe veldig rart.. Var på HM og prøvde bukser, måtte ha de største størrelsene de har der da, og det var veldig stor forskjell på dem.. Men det rare jeg oppevde var da jeg forsøkte en mammajeans.. Den var for trang, men ikke over magen eller i lårene, der passet den...... Den var for trang i leggene!!! Klarte nesten ikke å gå da jeg skulle vise det til mamma, holdt på å le meg ihjæl også... Aldri opplevd at ei bukse har vært for trang i leggene før, hehe.. Men så at det var en helt klar tendens blandt de buksene de hadde på HM at det var trange bein på dem, og jeg kan ikke skjønne hvorfor mammaklærne skal ha smalere bein enn andre klær...

Har brukt ei av buksene jeg kjøpte ei uke alt, er 9+1 i dag, og hadde ikke akkurat tenkt jeg måtte begynne å bruke mammabukse alt nå da.. Så lurer på hvor jeg skal få tak i klær når jeg vokser ut av denne buksa :( Noen som har noen tips til hvor man får kjøpt billige mammaklær i stor størrelse på Romerike eller i Oslo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...