Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 hei=) trenger litt svar fort.... huff, når jeg var på 6ukers kontrollen etter fødselen,fikk jeg satt inn en kobber spiral, tok veldig lang tid før jeg fikk mensen men den kom! noe sinnsykt! bødde så sinnsykt masse, hadde helt sinnsykt vondt og det kom masse klumper, og nå er det snart fire uker siden jeg skulle hatt mensen igjen, har dette no med spiralen og gjøre??
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Leste du ikke om de vanligeste bivirkningene til kobberspiral før du satte den inn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå