Gå til innhold

er det noe på¨gang nå?Plis hjelp litt...


Gjest

Anbefalte innlegg

Kynnere,sterke kynnere..begynner midt på magen..går nedover som sterke mensen smerter deretter bak i korsryggen..varer i 3 -4 min og det er ca 30-40 min mellomrom...hatt det siden 07 imårrest..har også hatt dårlig mage,og babyen er veldig urolig...Er det bare maserieer?Vet dere hvor lenge de kan pågå?Ønsker mange svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg har fått mye mer utflod også...føler det renner(unnskyld..)litt ekkelt...men det er helt hvitt liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 timer dit...så det er lksom ikke en svipp tur...hmmm.....må være sikker...kan jo ringe jordmor..men vil være sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn har jeg hatt det si i går mitt på dagen! Slimproppen gikk også i dag tiligt. Men nå har jeg bare kynnere av og til ikke regelmessige.

Er 2 dager over termin, føler snart han bør være klar til å kommen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er førstegangsfødende er det nok starten på fødselen. Jeg har holdt på sånn et par uker. Nummer 3 er en luring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nummer 2 detta...er så usikker siden vannet mitt gikk med den første...Det ga seg inatt...er så skuffet................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, akkurat sånn har jeg d også, bare at slimet er blodblandet og er på andre dagen nå... Har sånn dårlig mage og føler bærsje-trang under kynnerne. Akkurat nå fikk jeg en svette-tokt og det pipler av meg... Hos meg også gikk vannet først med førtsemann, så dette er helt nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...Ja idag har jeg ikke hatt noe,han er kjempe rolig,så vidt han gidder å røre seg..men ikke sånn at jeg blir bekymret..Utfloden er der og ett veldig press ned,men det kan være etter jeg gikk en lang tur på stranda idag,det er jo kjempe tungt!!Imorgen skal jeg strippes/tøyes,gruer meg...Får se hva som skjer da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin? Synes så mange blir strippet, mens legen min omtrent fnyser av meg når jeg sier jeg vil bli strippet om jeg går over termin. Jordmødre virker veldig mer forståelsesfulle...

 

Jeg ble strippet forrige gang, det var vondt, men absolutt verdt det. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De napper/rykker vell i den livmortappen før å få fortgang....FIkk ikke gjort det idag...hadde ikke fast legen min...hadde en herreman og da gidder jeg ikke..liker ikke mannlige leger...så da får jeg bare vente å håpe det skjer snart...det må skje snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...