Gå til innhold

BH problemer. Bare meg eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slitet sånn med bher. Puppene mine faller ut hele tiden. Ikke noe fint i trange topper når halve puppen henger utenfor.

Bare meg som har det sånn eller???? Er bhen for liten eller??? Bruker 75d

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Da er nok cupen for liten ja!:-)

Har du målt dem i det siste?

Skrevet

Nei har ikke det. Vet du hvor jeg finner sånn måleguide???

Er så drittlei å ha de hengendes ute hele tiden.

Skrevet

jeg også har det sånn,drit irriterende, har prøvd nesten alt av bh str nå, og de detter ut uansett:( brukte 75c før jeg ble gravid, tror nesten jeg må kjøpe en sports bh, men er ikke så veldig pent under tynne topper:(:( argh!! vet ikke hva jeg gjør snart...

Skrevet

Mål, og så skriv inn talla her f.eks.:

http://www.85b.org/bra_calc.php

Viktig å måle skikkelig stramt under puppene, og så sånn passe stramt rundt selve puppene. En skal jo ha på BH når en måler, og da blir det feil å ha på en BH som strammer veldig rundt puppene, så kan hende målingen blir feil da...er bedre å måle for løst rundt puppene enn for stramt.

Skrevet

Tror nesten jeg får ta meg en tur i en spesialbutikk og få litt hjelp der. For dette gidder jeg ikke lenger....

Skrevet

Tusen takk skal du ha Riga :)

Må få tak i et målebånd i morgen og måle i vei :)

Så kanskje jeg snart har løst mitt bh problem...

Skrevet

Spesialbutikker er kjempesmart...der blir en målt korrekt, og får hjelp til å finne den BH-en som passer best. Ofte er det litt dyrere BH-er der enn i kjedebutikkene, menmen. Og så er det greit å være obs på at butikkpersonalet noen steder tar seg litt for store friheter når det gjelder måling, så si ifra hvis dere ikke vil bli målt.

Skrevet

Håper det hjelper...har selv store pupper, så har alltid hatt problemer med BH-er, og det er ikke noe gøy!:-/

Skrevet

Oioioi.....

Fant noe tau frem og målte meg nettopp. Og størrelsen ble 80G!!!

Tror jeg skal ta meg en tur i en spesialbutikk å bli målt skikkelig.

For da har jeg bomma totalt da jeg var ute å kjøpte meg bh i dag i 75D.....

Skrevet

Neimen jøsseball! Jeg har faktisk en BH i str 80G liggende her i skapet som jeg ikke får brukt fordi jeg har større pupper enn det (de hadde ikke min størresle i spesialforretningen jeg var på, så måtte nøye meg med denne)

Men lurt å bli målt skikkelig ja!:P Så ser du hva som blir det rette til slutt.

Skrevet

Jeg brukte 75d før jeg ble gravid. Nå er jeg oppi 75F(!) Har en ynglings BH i triumfmerket, og den gir veldig god støtte. Er desverre ikke amme bh, men det har ikke vært noe behov heller...

Prøv å gå opp to cupper, og finn en bh med litt brei høy støtte fremme mellom brystene.

Skrevet

Nei ikke bare deg. Kjøpte ammebh fra H&M - der ramler halve puppen ut - lite lekkert, ja. Jeg har også ammebh fra Cubus, Triumph, i samme størrelse og de er jeg veldig fornøyd med.

Skrevet

Har også problemer med bhstr om dagen. Har vært i de vanlige butikkene og ingenting passer. Nå skjønner jeg hvorfor etter jeg målte..... Takk for tipset, spesialbutikk neste!

Skrevet

jupp.. finnes det ingen push up bher i 80D liksom?

Synes puppene mine er flate og rare i amme bh-ene, føler ikke at jeg kan gå i trange topper.

Arghh.,Noen som vet hvor de selger push up i 80D?

Skrevet

Jeg kjøpte meg en skikkelig fin blonde amme bh hos Spar Kjøp her en dag! Tror det er lenge siden puppene mine har vært så nær haken på lenge :) :)

Jeg kjøpte da 95 E. Er ikke helt sikker om hvor langt opp de går i størrelse. Dette var da Triumph sitt merke!

Litt stivt til og begynne med,men man venner seg til det etterhvert!

Skrevet

Da har jeg målt etter denne linken, ble nysgjerrig.... 3 målinger, og får samme svar alle gangene.. Med mine mål er jeg 90AA i følge denne listen.. Jeg får ikke BH mindre enn C-cup på meg.. Tror nok jeg skal gå til en som vet hva de driver med,. t.o.m jeg skjønner jo at det er noe feil her.. hehe..

Skrevet

Hei anonym som fikk 90 AA, du må bytte om tallene i kalkulatoren...

Skrevet

Hei!

fant en liten butikk i gågata i Kristiansand, Change, fikk masse god hjelp der. De har butikk på Oslo City, og på flere sentre rundt på Østlandet også, og de har alle størrelser. (jeg er 65 H. 70 G) så der skal det gå an for alle å finne noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...