Gå til innhold

Stikninger i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det kan være et tegn på at man er gravid. Jeg hadde det sist jeg var gravid.

Jeg hadde el for 6 dager siden og i dag så stakk det i magen. Skikkelig, bare en gang. Kan dette være da egget fester seg...? Noen andre som har opplevd stikkning akkurat da? For egget fester seg vel vanligvis 6-8 dager etter el.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt egget fester seg mellom 5-10 dagen.. og da er jo 6 dagen innenfor ;)

Så det er jo godt mulig ;)

Jeg hadde samme type stikkning 7 dagen etter EL og nå er tante rød en dag forsinket og jeg har ALLE symptomene på graviditet ;)

Så kanskje det da har slått ann hos deg ;)

Du får vente å se om tante rød kommer,...

Vet at den ventetiden der er nesten uutholdelig! helt forferdelig å gå å ikke vite... men er ikke så mye annet å gjøre... siden det er så tidlig enda... Men krysser fingrene for deg og at du har en spire i magen som bestemte seg for å bite seg fast i dag! ;)

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal kalle dette men jeg fikk det idag, nederst i magen.. en blanding av stikking og utrolig press!! måtte sette meg ned!

vet ik helt når jg hadde el men.. Hadde mensen 18 juni.. har lagt et innlegg hvor står hele historien..Om hva det kan være :S huff a meg......

Skrevet

Har stikkinger nederst i magen om dagen jeg også.... Akkuratt som om noen stikker en nål der nede.

TROR jeg hadde EL rundt 3 Juli, men hadde en blødnign fra 4 juli til 7 juli. Utelukker dette alt håp for en det skal feste seg en liten spire hos meg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...