Gå til innhold

kjønn og svangerskapsplager??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

i forrige sv.sk var jeg mye plaget med kvalme og oppkast, og jeg fikk da jente..

Nå er jeg 8 fullgåtte uker med nr 2 og kvalmen er nå like ille som den var med nr 1.Begynt å tro at jeg får jente

 

Er det noen som har hatt 2 ganske like sv.skap og fått 2 forskjellige kjønn..Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 28 uker på vei med nr 2 og venter gutt og fikk gutt som nr 1. begge ganger har jeg slitt med svangerskapskvalme og fikk jo høre da jeg gikk med nr 1. at det helt sikkert kom til å bli jente siden jeg kastet opp så mye.... men det stemte ikke :)

 

mamma har fått fem barn og to av svangerskapene var så like at hun var sikker på at det måtte bli samme kjønne. første var jente og neste gutt, så ulike kjønn men de her helt like. de har samme oppførsel og humør og som babyer var de helt like av utseende. så kanskje det har mer med utseende og sinn og personlighet enn kanskje akkurat kjønnet...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...