Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 får ikke i meg mat eller noe mere, bare vannmelon og vann. Drikker melk, men det hjelper bare i 5 min så er det like ille. Biola drikke youghert kan jeg bare glemme og youghert generelt.
~sjiraff~ Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Eller skupunktur. Jeg går til akupunktur nå, og nålene hun setter mot halsbrann er de som funker best på meg.
BettyBoob Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 gaviscon på apoteket smaker dritt, men hjelper! (fåes også i tabletter, men jeg følte drikkeversjonen fungerte best!)
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 har prøvd både Love Hearts og Gaviskon både tabletter og flytende...funker ikke her gitt....
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Tiiiitralac... det var det eneste som funket på meg. Fåes i tabletter og de er ganske små, så det går lettere å tygge og svelge dem.
Nit@™ Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 1 glass melk med 2 ts sukker hjelper til nødbruk. Jeg har mye problemer med sure oppstøt og halsbrann og sverger til Gaviscon. Den finnes flytende og tabeltter. Kan trygt brukes av gravide. De bruker det på spebarn med refluks.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 I know... men hva når det ikke funker da...da er vitsen liksom borte ...! Har prøvd alt ...................................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå