Gå til innhold

Hvilken vogn?? Trenger tips og folk sine erfaringer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår Simo kombi vogn ble nå på ferie helt ødelagt på flyreise og vi har nå fått penger til en ny en på forsikringen.

Jeg vil ikke kjøpe en ny kombi vogn, for vår datter er nå 8 mnd og kan sitte selv. Kombivogna er i tillegg alt for stor og tung.

Men jeg trenger en god vogn som min datter sitter og sover godt i. Den skal jo brukes til sovevogn i enda lang tid framover.

Noen som har gode erfaringer med enkelte vogner. Tips tas i mot med takk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har selv tenkt til å kjøpe meg teutonia mistral, hørt mye fint om den vogna=)Så det er et tips iallefall.. har ikke personlig erfaring med den enda.. men hørt mye bra da!

Skrevet

Tusen takk for tipset.

Dytter opp for å se om flere svarer..

Skrevet

Er veldig fornøyd med min Mistral. Det er bare en negativ side ved den. Baggen er for liten! Ungen kommer til å vokse ut av den lenge før han kan sitte. Blir litt pes med å ta i bruk sportsdelen og måtte feste seler, bruke vognpose osv... Ellers flott, kompakt, lett og praktisk vogn!

Skrevet

Selv har jeg Emmaljunga City Cross til Hedda. Den er jeg superfornøyd med! Er jo litt samme type som Mistralen, i og med at den er lav og ca samme vekt.

Men jeg syns Emmaljungaen er finere, det blir jo en smakssak.

Citycrossen har ikke vendbart håndtak da, eneste negative jeg kan komme på...

Skrevet

Vi bruker kun carena easy trille nå vi, både som trillevogn og som sovevogn. Dette fordi selene gjør at hun ikke kan sette seg opp (er 11mnd). Har kun brukt denne de siste mnd. Veldig fornøyd med den. I og med at din er 8 mnd så er det vel mer og mer aktuelt å bruke en lettere trille etter hvert. Men så kommer vinteren og da er det ikke like greit å bruke trille...

Kommer jo i tillegg litt an på om dere skal ha flere barn etter hvert og hvor mange vogner dere tenker på å ende opp med. Jeg ville i så fall satse på en ny kombi vogn eller en duo vogn, som har god sportsvogndel i og med at det er den som kommer til å bli brukt nå. Bagen er jo stort sett ganske lik uansett, men det er den vi fokuserer på når vi kjøper vogn første gang med de store magene våre! ;)

Skrevet

veldig fornøyd med city crossen :)

Hva mener du prinsessemari om at selene gjør at hun ikke kan sette seg opp?

Er interessert i en slik trille jeg,som jeg tenkte babyen kunne ha en god stund fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...