Gå til innhold

Da er vel jeg og med i SA klubben....

Anbefalte innlegg

Skrevet

VEt vel ikke om jeg skal kalle det SA, men, jeg hadde IKM 23 juni.

Tanta dukket ikke opp!

Jeg testet med QR, og fikk en VEEEEELDIG SVAK positiv test et par dager etter ikm. To dager etterpå tok jeg ny test, som var negativ.

Jeg ble veldig frustrert og skjønte ikke helt hva som foregikk. Men jeg ventet enda 5 dager, og tok en ny test med CB, der var det et stort tykt og flott pluss:)

nå er det nesten 1 uke siden den fine positive CB'en, og i går kom tanta! eller hva det nå var...

Fredag 2 dager etter den positive testen var d små blodstriper i trusa, jeg ble veldig bekymret men har hørt og lest at det ikke er unormalt å blø litt rundt den tiden man skal ha mensen. Så jeg tok det med is i magen.

Søndag fikk jeg kraftige menssmerter på morgenen, og d skiftet utover dagen. i 10 tiden i går kveld fosset det bare ut med mørkt blod og klumper. Men hadde ingen smerter da.

Brukte 1 bind i natt, og har ikke blødd noenting i dag.

Har ikke hatt noen graviditetssymptomer og synes det hele er veldig rart....fØler ikke jeg har vørt gravid eller mistet...

MEn men....

Er det noen som vet hvor lenge d går til neste syklus starter igjen? fra en SA, hvis d er det jeg har hatt=??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Svak positiv test onsdag og sterk CB test lørdag. Blødde bitte litt i går kveld, mer i dag men ingen smerter. Det samme skjedde i juni, men da hadde jeg sterke ryggsmerter i tillegg. Så nå har jeg testet positivt to måneder på rad med påfølgende blødninger. Forrige gang fikk jeg EL ca. 14 dager etter 1. blødningsdag, og kroppen var helt i rute.

Har legetime allerede i morgen. Selv om jeg tror at det har gått galt denne gangen også, så har jeg et bitte lite håp...

Krysser fingrene for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...