Gå til innhold

Trenger sårt HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt på en cb test for 2 uker siden, jeg er evt 6 uker på vei i morgen. I dag fikk jeg skikkelig mensmurringer i korsryggen og da jeg gikk på do blødde jeg........... ble skikelig redd. men det har ikke blødd så mye etterpå, kommer litt svakt blod på papiret sammen med urin (sorry detaljer) ser nesten ut som det gir seg!

Hva er dette, kan jeg fortsatt være gravid????????

Håper noen kan svare!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,du kan fortsatt vær gravid!

d e mang som blør i første delen av svangerskapet,men d luraste e væl å ta en test tru æ:)

hvis den vise positift så e du gravid enno,men du kan jo ring legen din å forhør dæ me han da!

kanskje han vil send dæ på tili ul for sikkerhets skyld:)

håpe du e gravid fortsatt da,lykke te:)

trøsteklæm

Skrevet

Takk for oppløftende svar:)

Er det lurt å vente noen dager med å teste eller kan jeg teste når som helst??

Håpe, håpe.....

Skrevet

Hører til på 2 trimester..men kikker litt rundt hos dere andre også:)

Vil bare råde deg til å ta kontakt med lege for ul.Da slipper du og engste deg unødvendig.Fikk selv blødninger rundt 5-6 uke...trodde eg hadde mistet og hadde det kjempe tøft.Kom meg etter lang tid til gyn..der vi fikk se to hjerter:) Er nå gravid 12+3 og har det kjempe bra:)

Lykke til!:)

Skrevet

Takk vimsen 72.

Jeg vurderer å ringe legen i morgen, for har ikke vært der enda.

Bør jeg ta en test i morgen tidlig? hvis den er negativ så kan jeg vel glemme det? Men nå er det det at jeg blør ikke mere!

Kl 13 i dag kom det friskt blod, tok på et bind, det blødde litt og nå har det stoppet.. Jeg får kanskje ul til uka i tilfelle?

Skrevet

ring lege eller jordmor imorgen å få deg en UL.

testen kan være positiv i ukesvis etter en SA,så det er nok ikke no løsning enda nei.

håper det ikke er en SA,lykke til! få høre hvordan det gikk da.

Skrevet

Ikke for å skremme men bare for å rette litt på innlegg nr 2 her..

"ta en test" sier hun..

Men beklageligvis OM en har mista så kan testen fortsatt være positiv i opp til 6 uker etter du har mista. Fordi HCG kan enda sitte igjen i kroppen.

Men nå vil jeg ikke skremme deg.

Det er som flere sier her at mange blør i begynnelsen av svangerskapet som en siste "mens" før du skal gå mange måneder uten ;)

Så det er ikke sikkert du har mista.

Om du fikk veldig vondt i underlivet, nesten som krampelignende smerter og fikk klumper i blodet da er det litt mer tegn på at du mister.

Men etter som du forklarte her at det kom bare litt blod på papiret og at det var på vei tilbake så raskt så tror jeg du enda er gravid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...