Nicoline3 Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Lurer på om det er noen her inne som skal føde i fredrikstad slutten av juli starten av august, og om dere skal på bim treff nå på onsdag på peppes?
Medusa80 Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hei! Jeg skal føde på SØF 29 juli, hvis alt går etter planen. Men skal ikke på bim-treff, dessverre! :-) Kanskje vi sees?? :-)
Medusa80 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 *flirer* Mente at kanskje vi sees allikevel! På føden da altså! :-)
familien kaos- komplett Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jeg må vente litt lenger enn dere jeg da:( ..får bare holde ut. Men, lurer på når dere fikk de føde og info papirene fra sykehuset? Husker forrige gang fikk jeg et skjema som jeg skulle fylle i masse opplysninger og sende til føden (eller ha med kanskje??) og et hefte med info om de ulike fødeavdelingene. Husker ikke når jeg fikk det, men mener det vr tidligere enn dette (6 uker til termin nå). Venter på samtale time med lege der inne også, ble henvist for 4 uker siden, men ser ut til at de har tatt seg feeeriee..???
Medusa80 Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Mener at jeg fikk disse papirene på den første rutineultralyden, jeg... Ring fødepol i morra og mas litt på dem! :-) Lykke til!!!
Nicoline3 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2007 Har ikke fått sånne papirer jeg heller, så jeg får vel ringe dem i morgen jeg også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå